Rejsy morskie i śródlądowe, szkolenia żeglarskie, patenty i certyfikaty.

Rejs do Kopenhagi - obejrzyj animację trasy rejsu Nr: TDU-R/2018/09/11

Świnoujście - Kopenhaga - Malmo - Kanał Falsterbo - Sassnitz - Świnoujście

Data rozpoczęcia:
29.09.2018 sobota
Data zakończenia:
05.10.2018 piątek
Ilość dni:
7 dni
Akwen:
Bałtyk
Trasa rejsu:
Świnoujście - Kopenhaga - Malmo - Kanał Falsterbo - Sassnitz - Świnoujście Więcej informacji
Jacht:
Bavaria 36 Cruiser Więcej informacji

Cena: 1 390 zł

Zakończony

Rezerwuj

Opis rejsu do góry

RAMOWY PROGRAM REJSU:
DZIEŃ 1 - ZAOKRĘTOWANIE NA POKŁAD
Zaokrętowanie odbędzie się o godz. 18.00 w Marinie Jachtowej „Basen Północny” w Świnoujściu. O godzinie 19.30 wspólna kolacja a po niej około godziny 21.00 przeszkolenie
załogi z zasad bezpieczeństwa, obsługi jachtu i podział na wachty. Pomiędzy północą a wczesnym
rankiem - w zależności od warunków pogodowych panujących na morzu - wypłynięcie z portu.
DZIEŃ 2 - ŻEGLUGA DO KOPENHAGI I PIERWSZY PORT
Cały dzień żeglujemy w stronę Kopenhagi, w godzinach wieczornych planowane
jest przejście Kanału Falsterbo i postój w marinie w miejscowości Hollvikens.
DZIEŃ 3 - KOPENHAGA
Rano po śniadaniu opuszczamy Hollvikens i udajemy się do Kopenhagi – zajmie nam to około
5-6 godzin żeglugi. W Kopenhadze w godzinach popołudniowych zacumujemy w marinie
Królewskiej (obok słynnego pomnika kopenhaskiej syrenki). Postój w stolicy Danii potrwa do
południa następnego dnia.
DZIEŃ 4 - MALMO
Po obiedzie w Kopenhadze wyruszamy do szwedzkiego Malmo od którego
dzieli na około 4 godzin żeglowania. W Malmo zostaniemy na noc.
DZIEŃ 5 - MOST ORESOND
Po śniadaniu wyruszymy w stronę Rugii – po drodze będziemy przepływać pod słynnym mostem
Oresund, który łączy Malmo z Kopenhagą. Drugi pod względem wielkości dystansu do przebycia
tap rejsu. Po drodze będziemy mijać słynne białe klify oraz latarnię Arkona.
DZIEŃ 6 - ŻEGLUGA NA RUGIĘ
Do portu Sassnitz planujemy przybyć nocą. Po śniadaniu jest czas wolny. Istnieje możliwość
pieszej wycieczki na klify oraz zwiedzenia brytyjskiego okrętu podwodnego. Około południa
wyruszamy do Świnoujścia. Wieczorem planowane cumowanie w Świnoujściu i wieczór
kapitański z grillem.
DZIEŃ 7 - POWRÓT DO ŚWINOUJŚCIA
Po śniadaniu o godzinie 10.00 wyokrętowanie. Przed wyokrętowaniem wręczenie opinii z rejsu
i indywidualna rozmowa ze skipperem na temat oceny imprezy i ewentualnych przyszłych żeglarskich planów.

Zaokrętowanie: 29.09.2018 sob, godz. 16:00 Wyokrętowanie 05.10.2018 pia, godz. 09:00
Port: Świnoujście Port: Świnoujście
Rodzaj rejsu: Rejs turystyczno - żeglarski
Liczba godzin stażu: 80-100
Staż na wodach pływowych: NIE

Trasa rejsu do góry

Akwen: Bałtyk ‐ Cieśniny Duńskie
Trasa rejsu: Świnoujście - Kopenhaga - Malmo - Kanał Falsterbo - Sassnitz - Świnoujście

Trasa jest uzależniona od warunków atmosferycznych, preferencji załogi ..

Transport do góry

Transport na miejsce zaokrętowania i wyokrętowania we własnym zakresie.

Jacht do góry

Bavaria 36 Cruiser (2003)
Bavaria Yachts

Długość:
11,50 m
Szerokość:
3,90 m
Zanurzenie:
2 m
Liczba miejsc:
7
Liczba koi/kabin:
7 / 3
Liczba WC:
1
Zbiornik wody:
150 l
Zbiornik paliwa:
130 l
Silnik:
24 KM
Wyposażenie

NAWIGACYJNE
- Chartplotter nowej generacji Raymarine E7 Hybrid Touch z GPS wraz z elektroniczną mapą dla całego rejonu pływania
- AIS dwukierunkowy (system automatycznej identyfikacji statków)
- Radar
- Autopilot
- Ster strumieniowy
- Wiatromierz
- Log z echosondą
- Radio VHF z DSC
- Barometr
- Lornetka
- Przybory nawigacyjne
- Mapy papierowe dla rejonu pływania

HOTELOWE
- Stolik nawigacyjny z szafką na laptopa
- Odtwarzacz FM/CD/MP3 z głośnikami w mesie i kokpicie
- Ogrzewanie w mesie i każdej z kabin
- Kuchenka gazowa 2 palnikowa
- Piekarnik gazowy
- Pojemna lodówka
- Zlew z ciepłą wodą
- WC morskie ze zbiornikiem
- Prysznic z ciepłą wodą
- Dwa zbiorniki wody słodkiej 210 i 150 litrów

ZEWNĘTRZNE / POKŁADOWE
- Koło sterowe z konsolą na instrumenty oraz sterowaniem silnikiem
- Pokład wyłożony strukturą antypoślizgową zapewniający bezpieczne poruszanie się po jachcie
- Siedziska kokpitu wyłożona drzewem teakowym
- Rozkładany stolik w kokpicie
- Winda kotwiczna z kotwicą i łańcuchem
- Kabestany marki Harken dwu – biegowe samo-wybierające 2 szt.
- Kabestany marki Harken jedno – biegowe samo-wybierające 2 szt.
- Szprycbuda

OŻAGLOWANIE
- Grot rolowany do masztu umożliwiający bardzo łatwe zmniejszenie jego powierzchni (refowanie)
- Genua rolowana na sztagu

BEZPIECZEŃSTWO
- Pneumatyczna tratwa ratunkowa 8 osobowa
- Kamizelki pneumatyczne z oświetleniem dla każdego członka załogi
- Koło ratunkowe z pławą świetlną 1 szt.
- Koło ratunkowe na linie 1 szt.
- System MOB (człowiek za brtą)
- Zestaw pirotechniki do wzywania pomocy
- Reflektor radarowy
- Radiopława naprowadzająca EPIRB
- System lifelin
- Otwierane sztormrelingi na każdej z burt - ułatwiające wejście na pokład

Cena i warunki płatności do góry

Cena rejsu zawiera

- opiekę skippera;
- nocleg na jachcie;
- pełne wyżywienie, w tym: dania garmażeryjne, napoje bezalkoholowe, w portach zagranicznych świeże pieczywo, owoce, warzywa;
- opłaty portowe, paliwo, gaz;
- ubezpieczenie: KLA 60 000 PLN, NNW 5 000PLN, OC 100 000 PLN.

Cena rejsu nie zawiera

- „kieszonkowego” czyli wydatków własnych;
- transportu do miejsca zaokrętowania i wyokrętowania;
- opcji dodatkowych: rozszerzenia pakietu ubezpieczeniowego KL, NNW, OC; wypożyczenia na czas rejsu kompletu pościeli (pościel, poszewki, ręcznik w sumie - 75 PLN/osoby) i profesjonalnego sztormiaka morskiego (100 PLN/osoby, kurtka + spodnie, damskie/ męskie, rozmiary S-XXXL).

Harmonogram płatności:
  • 30% – w dniu rezerwacji online
  • 70% – 4 tygodnie do rozpoczęcia

Cena: 1 390 zł

Zakończony

Rezerwuj

Masz pytania? Skontaktuj się z nami! do góry

Udowodnij, że nie jesteś robotem i wpisz wynik działania

Z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania. Wypełnij formularz po lewej stronie.

Skontaktujemy się z Tobą, zazwyczaj, w ciągu kilku godzin.

Możesz też wysłać nam maila lub zadzwonić:
e-mail: info@rejsyiszkolenia.pl
telefon: 724 724 744

Do usłyszenia!