Rejs na zieloną wyspę - Rejs z Norwegii przez Morze Północne, Kanał Kaledoński do Irlandii Nr: KPR-R/2019/06/4
Stavanger - Invernes - Kanał Kaledoński - Fort William - Oban - Crinan - Port Ellen - Ballycastle - Belfast - Newcastle - Dublin
- Data rozpoczęcia:
- 29.06.2019 sobota
- Data zakończenia:
- 13.07.2019 sobota
- Ilość dni:
- 14 dni
- Akwen:
- Morze Północne, Morze Norweskie
- Trasa rejsu:
- Stavanger - Invernes - Kanał Kaledoński - Fort William - Oban - Crinan - Port Ellen - Ballycastle - Belfast - Newcastle - Dublin Więcej informacji
- Jacht:
- Bruceo Więcej informacji
Opis rejsu do góry
Zapraszamy na niezwykły rejs z Norwegii do Irlandii. W trakcie rejsu przepłyniemy Morze Północne i Kanał Kaledoński.
Rejs zacznie się w Stavanger, jednak zostawimy za rufą norweskie fiordy i obierzemy kurs na Szkockie Highlands – najmniej zaludniony rejon Unii Europejskiej. Za to najbardziej zielony i soczysty, a przede wszystkim górzysty. Spróbujemy odnaleźć potwora z Loch Ness, odwiedzimy destylarnie szkockiej whisky aby u źródeł przetestować smak dębowej beczki oraz nacieszyć się przestrzenią i widokami. Na koniec, po przejściu Morza Irlandzkiego, w Dublinie skosztujemy jeszcze Guinnessa.
Zaokrętowanie: | 29.06.2019 sob, godz. 16:00 | Wyokrętowanie | 13.07.2019 sob, godz. 09:00 |
---|---|---|---|
Port: | Stavanger | Port: | Dublin |
Rodzaj rejsu: | Rejs turystyczno - żeglarski |
---|
Trasa rejsu do góry
Akwen: | Morze Północne, Morze Norweskie ‐ Norwegia |
---|---|
Trasa rejsu: | Stavanger - Invernes - Kanał Kaledoński - Fort William - Oban - Crinan - Port Ellen - Ballycastle - Belfast - Newcastle - Dublin |
Transport do góry
Transport uczestnicy rejsu organizują we własnym zakresie.
Do Stavanger najszybciej dostać można się samolotem.
Z Dublina łatwo można znaleźć tanie loty bezpośrednio do Polski.
Jacht do góry
Bruceo
(1)
Bruce Roberts
Dzielny, pełnomorski jacht typu bruceo.
Jachty typu bruceo, to sprawdzona konstrukcja amerykańskiego projektanta jachtów oceanicznych Bruce Robertsa.
Obecnie po świecie pływa kilkaset tego typu bardzo dzielnych jednostek oceanicznych. Jachty te wsławiły się najtrudniejszymi przejściami oceanicznymi w rejsach załogowych i samotnych, w skrajnie trudnych warunkach sztormowych i lodowych.
Kadłub jachtu jest stalowy, o bardzo mocnej konstrukcji. Ożaglowanie: 2-masztowy kecz.
Jacht różni się od nowoczesnych jednostek o skorupie z laminatu. Jego urządzenie jest bardziej spartańskie, a rozkład pomieszczeń też jest nieco inny.
Jednostka została przez ostatnich kilka lat odnowiona i zmodernizowana, w 2022 roku zakończono praktycznie kilkuletnią przebudowę jachtu. Jest tam wszystko czego potrzeba do żeglugi.
Jacht jest wyposażony w nowy takielunek, instalacje, elektronikę, autopilota, ster strumieniowy i nową zabudowę.
Zabudowa i karta bezpieczeństwa dopuszczają maksymalnie 12 osób, ale na rejsach pływamy max. w 8-9 osób załogi.
Jacht ma 3 pomieszczenia noclegowe i oddzielną mesę w której na rejsie nikt nie śpi:
- kabina Skippera.
- kubryk z 4 kojami - po 2 koje pojedyncze na burtę,
- Kabinę rufową z 3 kojami.
- Długość:
- 13,40 m
- Szerokość:
- 3,91 m
- Zanurzenie:
- 1,9 m
- Liczba miejsc:
- 8
- Liczba koi/kabin:
- 8 / 2
- Liczba WC:
- 1
Cena i warunki płatności do góry
Cena rejsu zawiera
Opłatę kojową za:
- miejsce na jachcie,
- podstawowe szkolenie żeglarskie,
- opiekę kapitana,
- dobrą zabawę i niezapomniane wrażenia.
Cena rejsu nie zawiera
1. Składki jachtowej w kwocie ok. 600 PLN, przeznaczanej na:
- opłaty portowe,
- paliwo,
- wyżywienie kambuzowe.
2. Kosztów transportu,
3. Wydatków własnych uczestników podczas rejsu.
Harmonogram płatności:
- 30% – w dniu rezerwacji online
- 70% – w dniu rozpoczęcia
Masz pytania? Skontaktuj się z nami! do góry
Z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania. Wypełnij formularz po lewej stronie.
Skontaktujemy się z Tobą, zazwyczaj, w ciągu kilku godzin.
Możesz też wysłać nam maila lub zadzwonić:
e-mail:
info@rejsyiszkolenia.pl
telefon: 724 724 744
Do usłyszenia!