Nr: NAV-R/2020/08/49
Teneryfa - Madera - Lizbona
- Data rozpoczęcia:
- 01.02.2019 piątek
- Data zakończenia:
- 15.02.2019 piątek
- Ilość dni:
- 13 dni
- Akwen:
- Atlantyk
- Trasa rejsu:
- Teneryfa - Madera - Lizbona Więcej informacji
- Jacht:
- Bavaria 46 Cruiser Więcej informacji
Opis rejsu do góry
Przeprawa z Wysp Kanaryjskich na Śródziemne przed nami, zapraszamy na pokład chętnych odwiedzić atlantyckie wyspy i przeorać kawałek Oceanu. Na początek popłyniemy w kierunku wiecznie zielonej Madery, żeby zakosztować nieco innego klimatu, niż ten z którym mamy do czynienia w Polsce. Po kilku dniach żeglugi będziemy mieli chwilę czasu na zwiedzenie tej pięknej wyspy. Nieopodal portu znajdziemy lokalny targ, na którym sprzedawcy prezentują mnóstwo owoców i ryb. Macie ochotę na takie dary natury wprost ze straganu?
Niekoniecznie jednak trzeba ograniczać się do zwiedzania mariny i pilnowania jachtu, zapraszamy w głąb wyspy aby zobaczyć na własne oczy rozwijającą się tutaj wiosenną pora roślinność. Jest bajecznie zielono, nie bez przyczyny Madera jest nazywana "wiecznie zieloną Wyspą". Festiwal kolorów zapewniają jednak nie tylko drzewa i kwiaty. Gdy udamy się na wschodni kraniec wyspy, z mariny Quinta do Lorde będziemy mogli udać się na treking aby zobaczyć czerwone klify położone w tej części wyspy.
Jeśli znajdziemy chwilę zatrzymamy się na wysepce Porto Santo, może uda się kupić od rybaka kawał dobrej ryby na nasz najdłuższy morski przelot tego rejsu. Przed nami 5-6 dni żeglowania non stop przez Ocean, może nawet dłużej jeśli wiatry nie będą nam sprzyjały. Jesteś gotowy na takie wyzwanie? Jeśli nigdy nie masz dość sterowania, podczas tego rejsu zaspokoisz swoje potrzeby w tym zakresie.
Na koniec rejsu, zanim zacumujemy w Lizbonie proponujemy wpłynąć do Portimao aby zakosztować odrobiny relaksu po Atlantyckim etapie naszego rejsu. Koniec rejsu zaplanowaliśmy w Lizbonie lub w marinie Oeiras, położonej na przedmieściach Lizbony...zależnie od dostępności miejsc.
Zapraszamy na pokład
Zaokrętowanie: | 01.01.2019 wto, godz. 17:00 | Wyokrętowanie | 15.02.2019 pia, godz. 09:00 |
---|---|---|---|
Port: | Teneryfa (San Miguel) | Port: | Lizbona - Oeiras |
Liczba godzin stażu: | 200-250 |
---|---|
Staż na wodach pływowych: | TAK |
Trasa rejsu do góry
Akwen: | Atlantyk ‐ Przez Atlantyk - rejs oceaniczny |
---|---|
Trasa rejsu: | Teneryfa - Madera - Lizbona |
Teneryfa (San Miguel) - Funchal - 290 Mm
Funchal - Quinta do Lorde Marina - 15 Mm
Quinta do Lorde Marina - Portimao - 480 Mm
Portimao - Lizbona - 125 Mm
RAZEM - 910 Mm
Transport do góry
Na Teneryfę dolecieć można z Polski na wiele sposobów tanimi liniami lotniczymi. Dostępne są połączenia bezpośrednie. Alternatywą dla osób mieszkających w zachodniej części kraju są połączenia lotnicze z Berlina.
Jacht do góry
Bavaria 46 Cruiser
(2014)
Bavaria Yachtbau
Jacht Bavaria 46 Cruiser jest udaną konstrukcją w serii Cruiser i w grupie „class” jest aktualnie na czołowym miejscu wśród czterokabinowych jachtów. Nie bez przyczyny - ma bowiem naprawdę dużo zalet. Obsługa rolowanych żagli jest prosta, manewrowanie pod żaglami i na silniku w portach łatwe. Dwa koła sterowe ułatwiają manewrowanie, osiągi nautyczne jachtu są zadowalające, na deku i pod pokładem jest bardzo dużo miejsca dla załogi. W takielunku zastosowano wyroby najbardziej znanych i renomowanych producentów: Selden, Lewmar, Furlex.
- Długość:
- 14,27 m
- Szerokość:
- 4,35 m
- Zanurzenie:
- 2,1 m
- Liczba miejsc:
- 10
- Liczba koi/kabin:
- 10 / 4
- Liczba WC:
- 3
- Zbiornik wody:
- 560 l
- Zbiornik paliwa:
- 210 l
- Silnik:
- 55 KM
Wyposażenie
- Plotter map GPS Garmin,
- AIS klasy B,
- Radar,
- Kompas,
- Log,
- Echosonda,
- Wiatromierz,
- Autopilot,
- Ster strumieniowy.
- Rozkładany stół w messie,
- Wyposażenie kambuza,
- 2 lodówki,
- Kuchenka gazowa,
- Piekarnik,
- Radio CD+MP3
Bezpieczeństwo:
- Tratwa ratunkowa 10 os.,
- EPIRB z GPS,
- SART,
- NAVTEX,
- Kamizelki pneumatyczne,
- Zapasowy rumpel,
Pozostałe:
- Ogrzewanie WEBASTO,
Cena i warunki płatności do góry
Cena rejsu zawiera
1. Koszty przygotowania jachtu do rejsu,
2. Koszty organizacji rejsu,
3. Koszty pobytu na jachcie w tym koja w kajucie (opcja koi w mesie),
4. Opiekę doświadczonego skippera,
5. Szkolenie żeglarskie (dla chętnych),
6. Podstawowe ubezpieczenie turystyczne EUROPA1:
- Koszty Leczenia wraz z Assistance: 10.000 EUR (Koszty
ratownictwa 5.000 EUR - podlimit do sumy KL),
- Następstwa Nieszczęśliwych Wypadków - 2.000 EUR,
- Bagaż podróżny - 200 EUR
Cena rejsu nie zawiera
1. Składki do kasy jachtowej na: wyżywienie, opłaty portowe, paliwo do jachtu i pontonu. Kwota składki to 130 EUR/osobę. Składka zbierana na burcie jachtu przy rozpoczęciu rejsu i rozliczana po rejsie przez załogę. Skipper nie partycypuje w kasie jachtowej i pozostaje na utrzymaniu (wyżywieniu) załogi w czasie rejsu;
2. Kosztów dojazdu na miejsce i powrotu z rejsu;
3. Kosztów dodatkowych atrakcji;
4. Wydatków własnych;
5. Pościeli i ręczników - na jachcie ich nie ma, zalecamy zatem zabrać ręcznik i śpiwór (ewentualnie prześcieradło i pidżamę).
Harmonogram płatności:
- 30% – 1 tydzień od daty rezerwacji
- 70% – 1 miesiąc do rozpoczęcia
Masz pytania? Skontaktuj się z nami! do góry
Z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania. Wypełnij formularz po lewej stronie.
Skontaktujemy się z Tobą, zazwyczaj, w ciągu kilku godzin.
Możesz też wysłać nam maila lub zadzwonić:
e-mail:
info@rejsyiszkolenia.pl
telefon: 724 724 744
Do usłyszenia!