Rejsy morskie i śródlądowe, szkolenia żeglarskie, patenty i certyfikaty.

Bałtyk - rejs stażowy z praktyką manewrowania jachtem na silniku Nr: BRG-R/2020/10/44

Szczecin – Świnoujście – Kołobrzeg (lub Bornholm) – Szczecin

Data rozpoczęcia:
10.10.2020 sobota
Data zakończenia:
15.10.2020 czwartek
Ilość dni:
6 dni
Akwen:
Bałtyk
Trasa rejsu:
Szczecin – Świnoujście – Kołobrzeg (lub Bornholm) – Szczecin Więcej informacji
Jacht:
Roberts 44 (2003) Więcej informacji

Cena: 750 zł

Zakończony

Rezerwuj

Opis rejsu do góry

Zapraszamy na rejs stażowo-szkoleniowy na Bałtyk. Będziemy pływać, wyrabiać długie godziny stażowe na morzu i uczyć się manewrowania jachtem na silniku w porcie.

Po rejsie kapitan wystawi uczestnikom „opinie z rejsu”, która ważna jest dla osób chcących ubiegać się o stopnie żeglarskie.

Po ukończeniu rejsu istnieje możliwość zdawania na jachcie na stopień jachtowego sternika morskiego (piątek).

__________________________________________________
.
UWAGA - MAMY OSTATNIE MIEJSCE.
Rezerwacja po telefonicznym potwierdzeniu dostępności!!!

.
__________________________________________________

Rejs ma charakter szkoleniowo-stażowy. Możliwy do uzyskania staż to nawet 100 godzin (wszystko w rękach Neptuna).

W trakcie rejsu będziemy też ćwiczyć manewrowanie jachtem na silniku w porcie w Świnoujściu (20 godzin). Zwykłe rejsy stażowe nie dają często możliwości wielokrotnego przećwiczenia takich manewrów, a naszym zdaniem to umiejętność, którą warto posiąść w stopniu mistrzowskim, nigdy bowiem nie wiadomo czy Neptun nie zrobi nam niespodziewanego egzaminu ;)

Zaokrętowanie: 10.10.2020 sob, godz. 13:00 Wyokrętowanie 15.10.2020 czw, godz. 20:00
Port: Szczecin Port: Szczecin
Rodzaj rejsu: Rejs turystyczno - żeglarski
Liczba godzin stażu: 100
Staż na wodach pływowych: NIE

Trasa rejsu do góry

Akwen: Bałtyk ‐ Bałtyk
Trasa rejsu: Szczecin – Świnoujście – Kołobrzeg (lub Bornholm) – Szczecin

Trasa rejsu ma charakter wariantowy i może ulec zmianie w zależności od warunków pogodowych. Ostateczną decyzję podejmuje kapitan w oparciu o prognozy pogody.

Popłyniemy ze Szczecina, przez Świnoujście na otwarty Bałtyk, spędzimy noc na morzu, a jeżeli będzie możliwość zatrzymamy się na Bornholmie. Alternatywnie zawiniemy do Kołobrzegu.

Transport do góry

Transport do miejsca rozpoczęcia / zakończenia rejsu, uczestnik organizuje we własnym zakresie.

Jacht do góry

Roberts 44 (2003)

Roberts 44 (2003) to stalowy jacht przeznaczony do dalekich i trudnych wypraw żeglarskich. Daje gwarancję bezpieczeństwa w każdych warunkach. I właśnie bezpieczeństwo, dzielność morska, solidne wykonanie jest na jachcie znacznie ważniejsza niż komfort i luksus pod pokładem.

Jacht ma tradycyjną zabudowę wnętrza, czyli dziobową dwuosobową kabinę, mesę z czterema kojami oraz kabinę rufową z dwiema kojami. Jedną z nich na stałe zajmuje kapitan. Jest tutaj w pełni wyposażony kambuz, w którym można gotować nawet w bardzo trudnych warunkach. Jest doskonale wyposażone stanowisko nawigacyjne. Jest morska toaleta. Wszystko na jachcie jest przemyślane, funkcjonalne, sprawne i estetyczne.

Na pokładzie mamy dwa maszty. Żagle obsługiwane są tradycyjnie - nie ma rolerów czy elektrycznych kabestanów. Jest za to elektrownia wiatrowa i samoster.

Jacht, który swoją dzielność potwierdził w wyprawach na Przylądek Horn, na Grenlandię, Spitsbergen, Islandię i daleką Norwegię.

Parametry:

Długość całkowita: 13,50 m
Szerokość: 3,88 m
Zanurzenie max: 2,2 m
Powierzchnia żagli: 80 m2
Liczba kabin: 2
WC: 1
Liczba koi: 7
Zbiornik na wodę: 500l
Zbiornik na paliwo: 400l
Silnik: Krab 66 KM

Wyposażenie nawigacyjne:
nawigacja i łączność: GPS Furuno GP32 (oraz zapasowy przenośny), radar Furuno M-1715, log, sonda, wiatromierz NASA, radiostacja pośredniofalowa MF/HF – ICOM M801E, UKF-ka stacjonarna RO-4500 (oba modele z DSC), przenośna UKF-ka ICOM IC-M1 EURO

Wyposażenie dodatkowe:
bezpieczeństwo: tratwa ZODIAK (SOLAS A), pława EPIRB – Mc Murdo, pasy ratunkowe, szelki asekuracyjne, Ponton Honda Wave (3+1), z przyczepnym silnikiem Yamaha 4 KM, Samoster wiatrowy Pacyfik Plus, Agregat prądotwórczy 1300W, prądnica wiatrowa AirMarine 400W

Cena i warunki płatności do góry

Cena rejsu zawiera

- zakwaterowanie na jachcie,
- prowadzenie jachtu przez uprawnionego kapitana,
- wsparcie kapitana,
- praktyka manewrowania jachtem na silniku,
- gaz do kuchenki,
- ubezpieczenie jachtu.

Cena rejsu nie zawiera

- wyżywienia
- opłat portowych
- paliwa
- dojazdu i powrotu
- indywidualnego ubezpieczenia KL
- korzystania z płatnych natrysków w marinach
- zwiedzania i biletów wstępu

Na pokrycie opłat portowych, paliwa i wyżywienia na burcie pobierana jest składka do kasy jachtowej w wysokości 80 zł / osoba / dzień /.
Składka jest rozliczana na koniec rejsu.
Kapitan jest zwolniony ze składki i pozostaje na utrzymaniu załogi.

Harmonogram płatności:
  • 30% – w dniu rezerwacji online
  • 70% – 4 tygodnie do rozpoczęcia

Cena: 750 zł

Zakończony

Rezerwuj

Masz pytania? Skontaktuj się z nami! do góry

Udowodnij, że nie jesteś robotem i wpisz wynik działania

Z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania. Wypełnij formularz po lewej stronie.

Skontaktujemy się z Tobą, zazwyczaj, w ciągu kilku godzin.

Możesz też wysłać nam maila lub zadzwonić:
e-mail: info@rejsyiszkolenia.pl
telefon: 724 724 744

Do usłyszenia!