Rejs do Kopenhagi - obejrzyj animację trasy rejsu Nr: TDU-R/2018/05/51
Świnoujście - Kopenhaga - Malmo - Kanał Falsterbo - Sassnitz - Świnoujście
- Data rozpoczęcia:
- 05.05.2018 sobota
- Data zakończenia:
- 11.05.2018 piątek
- Ilość dni:
- 6 dni
- Akwen:
- Bałtyk
- Trasa rejsu:
- Świnoujście - Kopenhaga - Malmo - Kanał Falsterbo - Sassnitz - Świnoujście Więcej informacji
- Jacht:
- Bavaria 36 Cruiser Więcej informacji
Opis rejsu do góry
RAMOWY PROGRAM REJSU:
DZIEŃ 1 - ZAOKRĘTOWANIE NA POKŁAD
Zaokrętowanie odbędzie się o godz. 18.00 w Marinie Jachtowej „Basen Północny” w Świnoujściu. O godzinie 19.30 wspólna kolacja a po niej około godziny 21.00 przeszkolenie
załogi z zasad bezpieczeństwa, obsługi jachtu i podział na wachty. Pomiędzy północą a wczesnym
rankiem - w zależności od warunków pogodowych panujących na morzu - wypłynięcie z portu.
DZIEŃ 2 - ŻEGLUGA DO KOPENHAGI I PIERWSZY PORT
Cały dzień żeglujemy w stronę Kopenhagi, w godzinach wieczornych planowane
jest przejście Kanału Falsterbo i postój w marinie w miejscowości Hollvikens.
DZIEŃ 3 - KOPENHAGA
Rano po śniadaniu opuszczamy Hollvikens i udajemy się do Kopenhagi – zajmie nam to około
5-6 godzin żeglugi. W Kopenhadze w godzinach popołudniowych zacumujemy w marinie
Królewskiej (obok słynnego pomnika kopenhaskiej syrenki). Postój w stolicy Danii potrwa do
południa następnego dnia.
DZIEŃ 4 - MALMO
Po obiedzie w Kopenhadze wyruszamy do szwedzkiego Malmo od którego
dzieli na około 4 godzin żeglowania. W Malmo zostaniemy na noc.
DZIEŃ 5 - MOST ORESOND
Po śniadaniu wyruszymy w stronę Rugii – po drodze będziemy przepływać pod słynnym mostem
Oresund, który łączy Malmo z Kopenhagą. Drugi pod względem wielkości dystansu do przebycia
tap rejsu. Po drodze będziemy mijać słynne białe klify oraz latarnię Arkona.
DZIEŃ 6 - ŻEGLUGA NA RUGIĘ
Do portu Sassnitz planujemy przybyć nocą. Po śniadaniu jest czas wolny. Istnieje możliwość
pieszej wycieczki na klify oraz zwiedzenia brytyjskiego okrętu podwodnego. Około południa
wyruszamy do Świnoujścia. Wieczorem planowane cumowanie w Świnoujściu i wieczór
kapitański z grillem.
DZIEŃ 7 - POWRÓT DO ŚWINOUJŚCIA
Po śniadaniu o godzinie 10.00 wyokrętowanie. Przed wyokrętowaniem wręczenie opinii z rejsu
i indywidualna rozmowa ze skipperem na temat oceny imprezy i ewentualnych przyszłych żeglarskich planów.
Zaokrętowanie: | 05.05.2018 sob, godz. 16:00 | Wyokrętowanie | 11.05.2018 pia, godz. 09:00 |
---|---|---|---|
Port: | Świnoujście | Port: | Świnoujście |
Rodzaj rejsu: | Rejs turystyczno - żeglarski |
---|---|
Liczba godzin stażu: | 80-100 |
Staż na wodach pływowych: | NIE |
Trasa rejsu do góry
Akwen: | Bałtyk ‐ Cieśniny Duńskie |
---|---|
Trasa rejsu: | Świnoujście - Kopenhaga - Malmo - Kanał Falsterbo - Sassnitz - Świnoujście |
Trasa jest uzależniona od warunków atmosferycznych, preferencji załogi ..
Transport do góry
Transport na miejsce zaokrętowania i wyokrętowania we własnym zakresie.
Jacht do góry
Bavaria 36 Cruiser
(2003)
Bavaria Yachts
- Długość:
- 11,50 m
- Szerokość:
- 3,90 m
- Zanurzenie:
- 2 m
- Liczba miejsc:
- 7
- Liczba koi/kabin:
- 7 / 3
- Liczba WC:
- 1
- Zbiornik wody:
- 150 l
- Zbiornik paliwa:
- 130 l
- Silnik:
- 24 KM
Wyposażenie
NAWIGACYJNE
- Chartplotter nowej generacji Raymarine E7 Hybrid Touch z GPS wraz z elektroniczną mapą dla całego rejonu pływania
- AIS dwukierunkowy (system automatycznej identyfikacji statków)
- Radar
- Autopilot
- Ster strumieniowy
- Wiatromierz
- Log z echosondą
- Radio VHF z DSC
- Barometr
- Lornetka
- Przybory nawigacyjne
- Mapy papierowe dla rejonu pływania
HOTELOWE
- Stolik nawigacyjny z szafką na laptopa
- Odtwarzacz FM/CD/MP3 z głośnikami w mesie i kokpicie
- Ogrzewanie w mesie i każdej z kabin
- Kuchenka gazowa 2 palnikowa
- Piekarnik gazowy
- Pojemna lodówka
- Zlew z ciepłą wodą
- WC morskie ze zbiornikiem
- Prysznic z ciepłą wodą
- Dwa zbiorniki wody słodkiej 210 i 150 litrów
ZEWNĘTRZNE / POKŁADOWE
- Koło sterowe z konsolą na instrumenty oraz sterowaniem silnikiem
- Pokład wyłożony strukturą antypoślizgową zapewniający bezpieczne poruszanie się po jachcie
- Siedziska kokpitu wyłożona drzewem teakowym
- Rozkładany stolik w kokpicie
- Winda kotwiczna z kotwicą i łańcuchem
- Kabestany marki Harken dwu – biegowe samo-wybierające 2 szt.
- Kabestany marki Harken jedno – biegowe samo-wybierające 2 szt.
- Szprycbuda
OŻAGLOWANIE
- Grot rolowany do masztu umożliwiający bardzo łatwe zmniejszenie jego powierzchni (refowanie)
- Genua rolowana na sztagu
BEZPIECZEŃSTWO
- Pneumatyczna tratwa ratunkowa 8 osobowa
- Kamizelki pneumatyczne z oświetleniem dla każdego członka załogi
- Koło ratunkowe z pławą świetlną 1 szt.
- Koło ratunkowe na linie 1 szt.
- System MOB (człowiek za brtą)
- Zestaw pirotechniki do wzywania pomocy
- Reflektor radarowy
- Radiopława naprowadzająca EPIRB
- System lifelin
- Otwierane sztormrelingi na każdej z burt - ułatwiające wejście na pokład
Cena i warunki płatności do góry
Cena rejsu zawiera
- opiekę skippera;
- nocleg na jachcie;
- pełne wyżywienie, w tym: dania garmażeryjne, napoje bezalkoholowe, w portach zagranicznych świeże pieczywo, owoce, warzywa;
- opłaty portowe, paliwo, gaz;
- ubezpieczenie: KLA 60 000 PLN, NNW 5 000PLN, OC 100 000 PLN.
Cena rejsu nie zawiera
- „kieszonkowego” czyli wydatków własnych;
- transportu do miejsca zaokrętowania i wyokrętowania;
- opcji dodatkowych: rozszerzenia pakietu ubezpieczeniowego KL, NNW, OC; wypożyczenia na czas rejsu kompletu pościeli (pościel, poszewki, ręcznik w sumie - 75 PLN/osoby) i profesjonalnego sztormiaka morskiego (100 PLN/osoby, kurtka + spodnie, damskie/ męskie, rozmiary S-XXXL).
Harmonogram płatności:
- 30% – w dniu rezerwacji online
- 70% – 4 tygodnie do rozpoczęcia
Masz pytania? Skontaktuj się z nami! do góry
Z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania. Wypełnij formularz po lewej stronie.
Skontaktujemy się z Tobą, zazwyczaj, w ciągu kilku godzin.
Możesz też wysłać nam maila lub zadzwonić:
e-mail:
info@rejsyiszkolenia.pl
telefon: 724 724 744
Do usłyszenia!