Rejsy morskie i śródlądowe, szkolenia żeglarskie, patenty i certyfikaty.

Nr: NAV-R/2020/08/57

Teneryfa, Madera, Kadyks, Ceuta, Cieśnina Gibraltarska, MAlaga

Data rozpoczęcia:
16.08.2020 niedziela
Data zakończenia:
29.08.2020 sobota
Ilość dni:
13 dni
Akwen:
Atlantyk
Trasa rejsu:
Teneryfa, Madera, Kadyks, Ceuta, Cieśnina Gibraltarska, MAlaga Więcej informacji
Jacht:
Bavaria 46 Cruiser Więcej informacji

Cena: 2 200 zł

Zakończony

Rezerwuj

Opis rejsu do góry

VAIANKA PŁYNIE NA ŚRÓDZIEMNE :-)

Przeprawa z Wysp Kanaryjskich na Śródziemne przed nami, zapraszamy na pokład chętnych odwiedzić atlantyckie wyspy i przeorać kawałek Oceanu. Na początek popłyniemy w kierunku wiecznie zielonej Madery, żeby zakosztować nieco innego klimatu, niż ten z którym mamy do czynienia w Polsce. Po kilku dniach żeglugi będziemy mieli chwilę czasu na zwiedzenie tej pięknej wyspy. Nieopodal portu znajdziemy lokalny targ, na którym sprzedawcy prezentują mnóstwo owoców i ryb. Macie ochotę na takie dary natury wprost ze straganu?

Niekoniecznie jednak trzeba ograniczać się do zwiedzania mariny i pilnowania jachtu, zapraszamy w głąb wyspy aby zobaczyć na własne oczy rozwijającą się tutaj wiosenną pora roślinność. Jest bajecznie zielono, nie bez przyczyny Madera jest nazywana "wiecznie zieloną Wyspą". Festiwal kolorów zapewniają jednak nie tylko drzewa i kwiaty. Gdy udamy się na wschodni kraniec wyspy, z mariny Quinta do Lorde będziemy mogli udać się na treking aby zobaczyć czerwone klify położone w tej części wyspy.

Jeśli znajdziemy chwilę zatrzymamy się na wysepce Porto Santo, może uda się kupić od rybaka kawał dobrej ryby na nasz najdłuższy morski przelot tego rejsu. Przed nami 5-6 dni żeglowania non stop przez Ocean, może nawet dłużej jeśli wiatry nie będą nam sprzyjały. Jesteś gotowy na takie wyzwanie? Jeśli nigdy nie masz dość sterowania, podczas tego rejsu zaspokoisz swoje potrzeby w tym zakresie.

Trasa alternatywna na wypadek dalszego zamknięcia portów Madery dla jachtów z uwagi na COVID-19 wiedzie przez wschodnią część Wysp Kanaryjskich - Fuertaventurę i Lanzarote.

Po przejściu "kawałka" Atlantyku nasze cumy rzucimy w Kadyksie, w tym pięknym pływowym porcie przywitamy europejski kontynent. Dalej pożeglujemy w kierunku cieśniny Gibraltarskiej, zobaczymy malowniczą hiszpańską enklawę na afrykańskim kontynencie - Ceutę. Być może znajdziemy czas na wycieczkę do Maroko, do jednego ze zjawiskowych miasteczek (wymagany paszport). Jeśli obostrzenia Wielkiej Brytanii na to pozwolą wybierzemy się do Gibraltaru aby pobawić się z tamtejszymi małpkami. Rejs zakończymy nieopodal Malagi, w Marinie Benalmadena, skąd niedaleko nam do lotniska.

Rejs ma charakter stażowo-szkoleniowy, na tym rejsie zyskasz ogromne doświadczenie morskie. Na koniec rejsu otrzymasz opinię honorowaną przez Polski Związek Żeglarski.

Rejs poprowadzi: JSM Piotrek Norski

Zaokrętowanie: 16.08.2020 nie, godz. 17:00 Wyokrętowanie 29.08.2020 sob, godz. 09:00
Port: Teneryfa (Marina San Miguel) Port: Malaga (Benalmadena)
Liczba godzin stażu: 200-240
Staż na wodach pływowych: TAK

Trasa rejsu do góry

Akwen: Atlantyk ‐ Przez Atlantyk - rejs oceaniczny
Trasa rejsu: Teneryfa, Madera, Kadyks, Ceuta, Cieśnina Gibraltarska, MAlaga

Odwiedzenie poszczególnych portów uzależnione jest od aktualnej sytuacji epidemicznej związanej z COVID-19.

Teneryfa (San Miguel) - Funchal - 290 Mm
Funchal - Quinta do Lorde Marina - 15 Mm
Quinta do Lorde Marina - Porto Santo - 30 Mm
Porto Santo - Kadyks - 550 Mm
Kadyks - Ceuta - 70 Mm
Ceuta - Malaga (Benalmadena) - 55 Mm
RAZEM - 1010 Mm

Trasa alternatywna na wypadek dalszego zamknięcia portów Madery dla jachtów z uwagi na COVID-19 wiedzie przez wschodnią część Wysp Kanaryjskich - Fuertaventurę i Lanzarote.
Teneryfa (San Miguel) - Moro Jable (Fuertaventura) - 120 Mm
Moro Jable (Fuertaventura) - Marina Rubicon (Lanzarote) - 80 Mm
Marina Rubicon (Lanzarote) - Arrecife - 20 Mm
Arrecife - Kadyks - 590 Mm
Kadyks - Ceuta - 70 Mm
Ceuta - Malaga (Benalmadena) - 55 Mm
RAZEM - 935 Mm

Transport do góry

Na Teneryfę dolecieć można z Polski na wiele sposobów tanimi liniami lotniczymi. Dostępne są połączenia bezpośrednie. Alternatywą dla osób mieszkających w zachodniej części kraju są połączenia lotnicze z Berlina.

Jacht do góry

Bavaria 46 Cruiser (2014)
Bavaria Yachtbau

Jacht Bavaria 46 Cruiser jest udaną konstrukcją w serii Cruiser i w grupie „class” jest aktualnie na czołowym miejscu wśród czterokabinowych jachtów. Nie bez przyczyny - ma bowiem naprawdę dużo zalet. Obsługa rolowanych żagli jest prosta, manewrowanie pod żaglami i na silniku w portach łatwe. Dwa koła sterowe ułatwiają manewrowanie, osiągi nautyczne jachtu są zadowalające, na deku i pod pokładem jest bardzo dużo miejsca dla załogi. W takielunku zastosowano wyroby najbardziej znanych i renomowanych producentów: Selden, Lewmar, Furlex.

Długość:
14,27 m
Szerokość:
4,35 m
Zanurzenie:
2,1 m
Liczba miejsc:
10
Liczba koi/kabin:
10 / 4
Liczba WC:
3
Zbiornik wody:
360 l
Zbiornik paliwa:
210 l
Silnik:
55 KM
Wyposażenie

- Plotter map GPS Garmin,
- AIS klasy B,
- Radar,
- Kompas,
- Log,
- Echosonda,
- Wiatromierz,
- Autopilot,
- Ster strumieniowy.

- Rozkładany stół w messie,
- Wyposażenie kambuza,
- 2 lodówki,
- Kuchenka gazowa,
- Piekarnik,
- Radio CD+MP3

Bezpieczeństwo:
- Tratwa ratunkowa 10 os.,
- EPIRB z GPS,
- NAVTEX,
- Kamizelki pneumatyczne,
- Zapasowy rumpel,

Pozostałe:
- Ogrzewanie WEBASTO,

Cena i warunki płatności do góry

Cena rejsu zawiera

1. Koszty przygotowania jachtu do rejsu,
2. Koszty organizacji rejsu,
3. Koszty pobytu na jachcie w tym koja w kajucie (opcja koi w mesie),
4. Opiekę doświadczonego skippera,
5. Szkolenie żeglarskie (dla chętnych),
6. Podstawowe ubezpieczenie turystyczne EUROPA1:
- Koszty Leczenia wraz z Assistance: 10.000 EUR (Koszty
ratownictwa 5.000 EUR - podlimit do sumy KL),
- Następstwa Nieszczęśliwych Wypadków - 2.000 EUR,
- Bagaż podróżny - 200 EUR

Cena rejsu nie zawiera

1. Składki do kasy jachtowej na: wyżywienie, opłaty portowe, paliwo do jachtu i pontonu. Kwota składki to 140 EUR/osobę. Składka zbierana na burcie jachtu przy rozpoczęciu rejsu i rozliczana po rejsie przez załogę. Skipper nie partycypuje w kasie jachtowej i pozostaje na utrzymaniu (wyżywieniu) załogi w czasie rejsu;
2. Kosztów dojazdu na miejsce i powrotu z rejsu;
3. Kosztów dodatkowych atrakcji;
4. Wydatków własnych;
5. Pościeli i ręczników - na jachcie ich nie ma, zalecamy zatem zabrać ręcznik i śpiwór (ewentualnie prześcieradło i pidżamę).

Harmonogram płatności:
  • 30% – 1 tydzień od daty rezerwacji
  • 70% – 3 tygodnie do rozpoczęcia

Cena: 2 200 zł

Zakończony

Rezerwuj

Masz pytania? Skontaktuj się z nami! do góry

Udowodnij, że nie jesteś robotem i wpisz wynik działania

Z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania. Wypełnij formularz po lewej stronie.

Skontaktujemy się z Tobą, zazwyczaj, w ciągu kilku godzin.

Możesz też wysłać nam maila lub zadzwonić:
e-mail: info@rejsyiszkolenia.pl
telefon: 724 724 744

Do usłyszenia!