STORM RIDER - Skipperskie Warsztaty Weekendowe (Level PRO) Nr: BWC-S/2018/12/2
nie dotyczy
- Data rozpoczęcia:
- 08.12.2018 sobota godz. 10:00
- Data zakończenia:
- 09.12.2018 niedziela godz. 18:00
- Ilość dni:
- 2 dni
- Miejsce:
- nie dotyczy Więcej informacji
- Miejsce:
- Warszawa
Opis szkolenia do góry
Poznaj profesjonalne techniki radzenia sobie z jachtem w najtrudniejszych i najciaśniejszych portach, trudną załogą (także komercyjną!), ekstremalną pogodą (także w w porcie), awariami, nieuczciwymi armatorami, oraz bezmiarem innych zagadnień technicznych, nautycznych, organizacyjnych i interpersonalnych, których nie uczą na zwykłych kursach żeglarskich a które dla naszych zawodowych skipperów są codziennością.
Kurs mocno wyciskowy, rozkminkowy i blooowing mindowy, bynajmniej NIE standardowy! Dla totalnie wkręconych w żeglarstwo (lub chcących się wkręcić) i szukających podobnych do nich pasjonatów. Weekend inspirujących zajęć z ekstremalną dawką PRAKTYCZNEJ wiedzy i umiejętności oraz tajnych TIPS & TRICS najlepszych skipperów Blue WaterClub-u.
Ile razy zastanawiałeś się „skąd oni to wiedzą” lub „jak oni to robią”? Wiedza i umiejętności gromadzone przez nas latami, są teraz na wyciągnięcie ręki. Szczegółowy program znajdziesz w dalszej części opisu.
FORMA ZAJĘĆ: Warsztaty interaktywne, brain-stormingi, case-study, symulacje (scenki), wykłady
MIEJSCE: Warszawa
TERMIN: 08-09.12.2018 (w sobotę wieczorem integracja podczas koncertu szantowego w jednej z warzawskich tawern żeglarskich)
INSTRUKTOR:
Andrzej Trojanek. Ponad 10 lat (jako kapitan) za sterami ponad 100 komercyjnych i prywatnych rejsów morskich (m.in. Bałtyk, Morze Północne, Chorwacja, Grecja, Czarnogóra, Karaiby, Tajlandia, Seszele, Malezja, itd.). Organizator i koordynator (jako właściciel Blue Water CLubu) blisko tysiaca komercyjnych rejsów na akwenach całego świata. Leading skipper (koordynator) licznych komercyjnych flotylli żeglarskich (w tym na blisko 130 osób naraz).
WAŻNE:
Dla wszystkich uczestników kursu:
- dożywotnie, specjalne zniżki (minimum 5% taniej niż oferty rynkowe) na czartery jachtów za naszym pośrednictwem (na całym świecie)
- możliwość dołączania do naszych rejsów z własnymi załogami i jachtami - będzie Wam raźniej i bezpieczniej, zawsze ktoś pomoże Wam zacumować, doradzi, itp.
PROGRAM:
- sposoby budowania autorytety wśród załogi
- postępowanie z trudnymi załogantami
- rozwiażaywanie konfliktów interpersonalnych i sposoby zapobiegania im
- PROFESJONALNE przejmowanie jachtu od armatora - na co zwracać uwagę i JAK NIE DAĆ SIĘ WYKIWAĆ naciągaczom!
- jak zmusić armatora do naprawy czegoś czego naprawić się niby nie da (przed rejsem i w trakcie)
- zasady manewrowanie jachtem W BARDZO ROZBUDOWANYM ZAKRESIE (np. parkowanie w porcie z wykorzystaniem kotwicy lub kilku, parkowanie przy silnym bocznym wietrze w sytuacji uszkodzenia liny mooringowej, rozplątywanie kotwic w porcie, metody parkowanie do dziobów jachtów stojących w porcie na kotwicach, schodzenie z mielizny W PRAKTYCE a nie tak jak piszą o tym w książkach)
- specyfika parkowania w portach śródziemnomorskich (parkowanie w portach w których nie ma ani jednego wolnego miejsca [DA SIĘ!], sposoby parkowania w porcie na kotwicy przy silnym bocznym wietrze, metody wyliczania długości łańcucha kotwicznego i momentu rozpoczecia najazdu na keję z uwzględnieniem kąta pochylenia dna oraz promienia skrętu jachtu w trakcie wydawania łańcucha (czyli jak to zrobić aby przy kei nie okazało się że wydalismy go za mało lub za dużo i 15-sto minutowy manewr trzeba poprawiac po raz 5-ty), zacieśnianie cyrkulacji (w tym obroty z wjazdem miedzy dzioby i mooringi innych jachtów oraz radzenie sobie z efektem śruby odrzucającym rufę przy zatrzymaniu o 70stopni i silnym dryfie przy podejściu do kei), podejście do kei rufą oraz longside z wykorzystaniem mooringów oraz boi cumowniczych lub znacznie mniej znanych boi mooringowych)
- NIEZLICZONE case-study na temat z życia wziętych awarii jachtowych i sposoby radzenia sobie z nimi (i mówimy tu także np. o sytuacjach w stylu kotwiczenia jachtu na którym nie da się zrzucić żagli albo parkowania w zatoce jachtu który zgubił kotwicę a nie tylko uszkodzeniach sterociągu czy rollera...)
- żeglowanie i parkowanie jachtem w pojedynkę, gdy z różnych względów załoga może nie być w stanie Ci pomóc
- sztormowanie jachtem stojącym przy kei na 2 metrowej dopychającej fali (czasem tak trzeba)
- parkowanie w porcie własnego lub cudzego jachtu w sytaucji uszkodzenia silnika i braku możliwości podejścia do kei na żaglach (parkowanie inercją, delivery i chamowanie pontonami, hamowanie odbijaczami i cumami, itd.) manewr człowiek za burtą w warunkach sztormowych w nocy pod zaglami i jednoosobowo [oraz dlaczego na kursach wciskają Wam głupotę!], itd.)
- ratowanie ludzi i jachtów na morzu (np. holowanie, ściąganie z mielizny (oraz dlaczego czasem lepiej tego nie robić...),
- moderowanie atmosfery w grupie
- wprowadzanie pontonu jachtowego w ślizg (oraz kiedy i dlaczego tego potrzebujemy)
- techniki ratownictwa (siebie, załogi, jachtu) o których nie mówią Wam na kursach
- kiedy chować się przed sztormem w porcie i w którym a kiedy z niego uciekać i dlaczego (bo nie zawsze w porcie jest bezpiecznie)
- ROZBUDOWANE BHP dla załogi i skippera - czyli jak nie stracić ręki, nogi, albo kaucji za jacht przez błędy swoje lub załogantów
- specyfika lokalnych wiatrów i komunikatów meteorologicznych na różnych akwenach
SPRAWDŹ OPINIE ABSOLWENTÓW (uczestników edycji "Skippers HELL WEEK" - warsztaty + ekstremalna manewrówka):
a) https://www.facebook.com/fuego.consciente/posts/1459892234142485
b) https://www.facebook.com/beralath/posts/10155352509765906:0
c) https://www.facebook.com/przemek.marek.2/posts/10216233298163554
d) https://www.facebook.com/Jakubek1978/posts/2072175752811796:0
e) https://www.facebook.com/hubert.kwatek/posts/1821647847896686:0
f) https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=2150495768537466&id=100007311917987
g) https://www.facebook.com/kris.pi.319/posts/10157332363333306:0
h) https://www.facebook.com/marek.szczotka.96/posts/1126016887552220:0
i) https://www.facebook.com/wojciech.kulagowski/posts/1727587313947414:0
j) https://www.facebook.com/katkowski.andrzej/posts/10212118376417920:0
k) https://www.facebook.com/aleksandra.sojka95/posts/1963926000284048:0
Cena:
a) Studenci do 26 roku życia, posiadający patent JSM:
- rezerwacja przed 10.11: 490 PLN (! LICZBA MIEJSC MOCNO OGRANICZONA !)
- rezerwacja między 10.11 a 02.12: 590 PLN (jeżeli będą miejsca)
- rezerwacja między 03.12 a 06.12: 690 PLN (jeżeli będą miejsca)
- po 06.12: 790 PLN (jeżeli będą miejsca)
b) Studenci do 26 roku życia, nieposiadający patentu JSM:
- rezerwacja przed 10.11: 690 PLN (! LICZBA MIEJSC MOCNO OGRANICZONA !)
- rezerwacja między 10.11 a 02.12: 790 PLN (jeżeli będą miejsca)
- rezerwacja między 03.12 a 06.12: 890 PLN (jeżeli będą miejsca)
- po 06.12: 990 PLN (jeżeli będą miejsca)
c) Osoby w wieku powyżej 26 lat posiadające patent JSM:
- rezerwacja przed 10.11: 590 PLN (! LICZBA MIEJSC MOCNO OGRANICZONA !)
- rezerwacja między 10.11 a 02.12: 690 PLN (jeżeli będą miejsca)
- rezerwacja między 03.12 a 06.12: 790 PLN (jeżeli będą miejsca)
- po 06.12: 890 PLN (jeżeli będą miejsca)
d) Pozostałe osoby:
- rezerwacja przed 10.11: 790 PLN (! LICZBA MIEJSC MOCNO OGRANICZONA !)
- rezerwacja między 10.11 a 02.12: 890 PLN (jeżeli będą miejsca)
- rezerwacja między 03.12 a 06.12: 990 PLN (jeżeli będą miejsca)
- po 06.12: 1090 PLN (jeżeli będą miejsca)
CENA ZAWIERA:
- GIGANTYCZNĄ dawkę praktycznej wiedzy i umiejętności oraz tajne TIPS & TRICS najlepszych skipperów Blue WaterClub-u
- wynajem sali
- bilet wstępu na sobotni koncert szantowy i integrację w jednej z warszawskich tawern żeglarskich
- dożywotnie, specjalne zniżki (minimum 5% taniej niż oferty rynkowe) na czartery jachtów za naszym pośrednictwem (na całym świecie)
- możliwość dołączania do naszych rejsów z własnymi załogami i jachtami - będzie Wam raźniej i bezpieczniej, zawsze ktoś pomoże Wam zacumować, doradzi, itp.
Noclegi:
- we własnym zakresie (Booking.com, AirBnB, itp.)
REZERWACJA:
- https://StormRider2018.evenea.pl/?source=FanPage
Terminy wpłat:
- 100 PLN (płatność on-line, karta kredytowa, Blik, G pay, itp.) - w momencie rezerwacji miejsca
- 200 PLN (przelew) - w ciągu 24h (nie liczymy dni wolnych od pracy) od otrzymania maila potwierdzającego rezerwację (zostanie wysłany po dokonaniu rezerwacji miejsca).
- pozostała część (przelew) - 14 dni przed kursem (lub razem z drugą ratą)
Rezygnacje:
- w przypadku rezygnacji całość wpłaconych środków podlega potrąceniu jako koszty rezygnacji
WIĘCEJ INFORMACJI:
- https://www.bluewaterclub.pl/akademia-skipperow/
- info@bluewaterclub.pl
! LICZBA MIEJSC MOCNO OGRANICZONA !
Port: | Warszawa |
---|
Certyfikaty i uprawnienia możliwe do uzyskania na szkoleniu: | Szkolenie manewrowe |
---|---|
Wiek uczestników: | bez ograniczeń |
Program szkolenia: |
- sposoby budowania autorytety wśród załogi - postępowanie z trudnymi załogantami - rozwiażaywanie konfliktów interpersonalnych i sposoby zapobiegania im - PROFESJONALNE przejmowanie jachtu od armatora - na co zwracać uwagę i JAK NIE DAĆ SIĘ WYKIWAĆ naciągaczom! - jak zmusić armatora do naprawy czegoś czego naprawić się niby nie da (przed rejsem i w trakcie) - zasady manewrowanie jachtem W BARDZO ROZBUDOWANYM ZAKRESIE (np. parkowanie w porcie z wykorzystaniem kotwicy lub kilku, parkowanie przy silnym bocznym wietrze w sytuacji uszkodzenia liny mooringowej, rozplątywanie kotwic w porcie, metody parkowanie do dziobów jachtów stojących w porcie na kotwicach, schodzenie z mielizny W PRAKTYCE a nie tak jak piszą o tym w książkach) - specyfika parkowania w portach śródziemnomorskich (parkowanie w portach w których nie ma ani jednego wolnego miejsca [DA SIĘ!], sposoby parkowania w porcie na kotwicy przy silnym bocznym wietrze, metody wyliczania długości łańcucha kotwicznego i momentu rozpoczecia najazdu na keję z uwzględnieniem kąta pochylenia dna oraz promienia skrętu jachtu w trakcie wydawania łańcucha (czyli jak to zrobić aby przy kei nie okazało się że wydalismy go za mało lub za dużo i 15-sto minutowy manewr trzeba poprawiac po raz 5-ty), zacieśnianie cyrkulacji (w tym obroty z wjazdem miedzy dzioby i mooringi innych jachtów oraz radzenie sobie z efektem śruby odrzucającym rufę przy zatrzymaniu o 70stopni i silnym dryfie przy podejściu do kei), podejście do kei rufą oraz longside z wykorzystaniem mooringów oraz boi cumowniczych lub znacznie mniej znanych boi mooringowych) - NIEZLICZONE case-study na temat z życia wziętych awarii jachtowych i sposoby radzenia sobie z nimi (i mówimy tu także np. o sytuacjach w stylu kotwiczenia jachtu na którym nie da się zrzucić żagli albo parkowania w zatoce jachtu który zgubił kotwicę a nie tylko uszkodzeniach sterociągu czy rollera...) - żeglowanie i parkowanie jachtem w pojedynkę, gdy z różnych względów załoga może nie być w stanie Ci pomóc - sztormowanie jachtem stojącym przy kei na 2 metrowej dopychającej fali (czasem tak trzeba) - parkowanie w porcie własnego lub cudzego jachtu w sytaucji uszkodzenia silnika i braku możliwości podejścia do kei na żaglach (parkowanie inercją, delivery i chamowanie pontonami, hamowanie odbijaczami i cumami, itd.) manewr człowiek za burtą w warunkach sztormowych w nocy pod zaglami i jednoosobowo [oraz dlaczego na kursach wciskają Wam głupotę!], itd.) - ratowanie ludzi i jachtów na morzu (np. holowanie, ściąganie z mielizny (oraz dlaczego czasem lepiej tego nie robić...), - moderowanie atmosfery w grupie - wprowadzanie pontonu jachtowego w ślizg (oraz kiedy i dlaczego tego potrzebujemy) - techniki ratownictwa (siebie, załogi, jachtu) o których nie mówią Wam na kursach - kiedy chować się przed sztormem w porcie i w którym a kiedy z niego uciekać i dlaczego (bo nie zawsze w porcie jest bezpiecznie) - ROZBUDOWANE BHP dla załogi i skippera - czyli jak nie stracić ręki, nogi, albo kaucji za jacht przez błędy swoje lub załogantów - specyfika lokalnych wiatrów i komunikatów meteorologicznych na różnych akwenach |
Miejsce szkolenia teoretycznego: |
Warszawa |
Zakwaterowanie: | we własnym zakresie |
Transport do góry
Dojazd we własnym zakresie.
Cena i warunki płatności do góry
Cena szkolenia zawiera
- GIGANTYCZNĄ dawkę praktycznej wiedzy i umiejętności oraz tajne TIPS & TRICS najlepszych skipperów Blue WaterClub-u
- wynajem sali
- bilet wstępu na sobotni koncert szantowy i integrację w jednej z warszawskich tawern żeglarskich
- dożywotnie, specjalne zniżki (minimum 5% taniej niż oferty rynkowe) na czartery jachtów za naszym pośrednictwem (na całym świecie)
- możliwość dołączania do naszych rejsów z własnymi załogami i jachtami - będzie Wam raźniej i bezpieczniej, zawsze ktoś pomoże Wam zacumować, doradzi, itp.
Cena szkolenia nie zawiera
noclegu
Harmonogram płatności:
- 30% – w dniu rezerwacji online
- 70% – 2 tygodnie do rozpoczęcia
Masz pytania? Skontaktuj się z nami! do góry
Z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania. Wypełnij formularz po lewej stronie.
Skontaktujemy się z Tobą, zazwyczaj, w ciągu kilku godzin.
Możesz też wysłać nam maila lub zadzwonić:
e-mail:
info@rejsyiszkolenia.pl
telefon: 724 724 744
Do usłyszenia!