Szkocja >>> Rejs na Zachodnim wybrzeżu, Orkady i Szetlandy Nr: KBK-R/2024/07/966
Iverness - Kanał Kaledoński - Loch Ness - Campbeltown - Clyde Marina (Glasgow)
- Data rozpoczęcia:
- 21.07.2024 niedziela
- Data zakończenia:
- 28.07.2024 niedziela
- Ilość dni:
- 7 dni
- Akwen:
- Morze Północne, Morze Norweskie
- Trasa rejsu:
- Iverness - Kanał Kaledoński - Loch Ness - Campbeltown - Clyde Marina (Glasgow) Więcej informacji
- Jacht:
- Bavaria Cruiser 46 (GB-I) Więcej informacji
Opis rejsu do góry
Zapraszamy na jeden spośród etapów rejsu w którym popłyniemy z Morza Północnego na Morze Irlandzkie aby eksplorować wybrzeże i wyspy Anglii, Szkocji, Irlandii i Walii, aby przez Kanał La Manche na koniec zawinąc do Holandii.
Trasę podzieliliśmy na etapy które będą atrakcyjne i ze strony żeglarskiej i turystycznej.
To będzie okazja do przeżycia niesamowitej przygody, poszerzenia swoich żeglarskich umiejętności, odwiedzenia niezwykłych miejsc oraz poznania ciekawych ludzi o podobnej pasji.
Większość rejsu przebiegać będzie po wodach pływowych. Morze w 12-to godzinnych cyklach podnosi się i opada i to czasami o dobre kilka metrów. W związku z tym powstają też prądy pływowe, które mogą osiągać znaczne prędkości i mają wpływ na kurs jachtu (w cieśninie Pentland Firth prądy pływowe mogą osiągać 12 węzłów). Zjawiska tego nie da się na jachcie zignorować i nasz rejs jest doskonałą okazją do nauki żeglugi na pływach. Prądy i pływy nie są niczym strasznym dla kapitana, który umie je policzyć i uwzględnić w nawigacji. A nie jest to sztuka tajemna i sami opanujecie ją po kilku dniach rejsu. Oczywiście rejs zalicza się do stażu pływowego na wyższe stopnie żeglarskie.
Rejs odbywa się w formule ALL INCLUSIVE - nie ma dodatkowych zrzutek do kasy jachtowej czy innych nieprzewidzianych kosztów!
W cenie rejsu jest wyżywienie (zapewniamy smaczne i obfite zaprowiantowanie, a w portach dokupujemy świeże produkty), opłaty portowe, paliwo, świeża pościel, sprzątanie końcowe jachtu, możliwość korzystania ze sztormiaków!
W czasie rejsu o bezpieczeństwo załogi i obsługę jachtu dba doświadczony kapitan, zatem będąc uczestnikiem tego rejsu, nie musisz mieć wcześniejszego doświadczenia żeglarskiego. Na pewno jednak tego doświadczenia nabierzesz, tym bardziej, że każdy uczestnik stanowi też załogę. Załoga jachtu, pełni wachty (również te nocne) i odpowiada za prowadzenie jednostki, przygotowanie posiłków, utrzymanie klaru na jachcie.
Rejs nie jest jednak kursem na patent. W trakcie rejsu nie prowadzimy wykładów czy zajęć z samodzielnego manewrowania jachtem na silniku. Szkolenia na patent czy manewrowania jachtem morskim dostępne są odrębnie na naszym portalu.
Gwarantujemy:
- rejs odbędzie się niezależnie od liczby zgłoszonych uczestników,
- nowy, doskonale wyposażony jacht zwodowany w 2020 roku,
- prowadzenie rejsu przez profesjonalnego kapitana,
- niezmienną cenę rejsu po dokonaniu rezerwacji,
- załoga: maksymalnie 8 uczestników + kapitan.
TEN ETAP
Zaokrętowanie: | 21.07.2024 nie, godz. 16:00 | Wyokrętowanie | 28.07.2024 nie, godz. 09:00 |
---|---|---|---|
Port: | Inverness | Port: | Clyde Marina (Glasgow) |
Trasa rejsu do góry
Akwen: | Morze Północne, Morze Norweskie ‐ Anglia, Szkocja, Irlandia, Walia, Francja, Belgia, Holandia |
---|---|
Trasa rejsu: | Iverness - Kanał Kaledoński - Loch Ness - Campbeltown - Clyde Marina (Glasgow) |
Trasa jest orientacyjna i jest zależna od warunków atmosferycznych, epidemicznych oraz kondycji załogi. Ostateczną decyzję o jej przebiegu, podejmuje doświadczony kapitan.
Transport do góry
Transport do/z Dublina (miejsca zaokrętowania), uczestnicy organizują we własnym zakresie.
Bilet do i z Dublina nie jest wliczony w cenę rejsu.
Jacht do góry
Bavaria Cruiser 46 (GB-I)
Na nasz rejs wypłyniemy wygodnym i dobrze wyposażonym jachtem o Bawaria Cruiser 46.
Wybraliśmy dla Was jacht z rocznika 2020, aby być pewnym, że jego kondycja jest bardzo dobra.
Wieloletnie doświadczenie projektantów pozwoliło stworzyć konstrukcję o doskonałych właściwościach nautycznych. Dwie płetwy sterowe zapewniają doskonałe trzymanie kursu nawet w dużym przechyle, a to daje prawdziwą frajdę prowadzącemu skipperowi.
Wszystko na jachcie jest przemyślane i wykonane z niemiecką precyzją z zastosowaniem nowoczesne rozwiązań. Znajdziemy je zarówno na pokładzie jak i pod nim, a załodze dają bezpieczeństwo, komfort i niezwykłe żeglarskie emocje.
Wnętrze jachtu Bavaria Cruiser 46 zaprojektowano dla 9 osobowej obsady, zapewniając jej dużo miejsca zarówno pod pokładem jak i w kokpicie.
Pod pokładem znajdują się cztery dwuosobowe kabiny, każda z płaskim łóżkiem.
W kabinach są kołdry, poduszki i świeża pościel.
Jacht ma cztery łazienki. W dwóch rufowych znajduje się toaleta z prysznicem. Na dziobie umieszczone są osobno toaleta na prawej burcie i prysznic na lewej burcie.
Mesa (salon) wyróżnia się przestronnością i dużą ilością światła słonecznego wpadającego przez liczne okienka.
Ciekawym rozwiązaniem są rozkładane dodatkowe siedzenia przy stole, tak aby pomieścić wygodnie naraz całą załogę.
Kambuz (czyli kuchnia) przypomina tę domową. Długi i szeroki blat w kształcie litery L pozwoli przygotować nawet najbardziej wymyślne posiłki. Do dyspozycji jest kuchenka gazowa z piekarnikiem, dwie lodówki.
Na jachcie ukryta jest cała masa schowków, szafek, bakist, które pomieszczą nie tylko rzeczy osobiste, ale i prowiant na cały rejs.
DANE TECHNICZNE
JACHT - BAVARIA CRUISER 46
- rocznik: 2020
- długość: 14.24 m
- szerokość: 4.35 m
- ilość kabin: 4
- LICZBA MIEJSC: 8+ 1
- ilość WC: 3
- zanurzenie: 2.10 m
- żagle: 122 m²
- silnik: 55 KM
WYPOSAŻENIE NAWIGACYJNE:
GPS w kokpicie z mapami elektronicznymi, aktualne mapy morskie, locje i przewodniki żeglarskie, dziobowy ster strumieniowy, autopilot, log, sonda, wiatromierz, radio VHF z DSC.
WYPOSAŻENIE BEZPIECZEŃSTWA:
radiopława satelitarna PLB, radio VHF z DSC, tratwa ratunkowa, automatyczne kamizelki ratunkowe z szelkami, zestaw pirotechniki, apteczka pierwszej pomocy.
WYPOSAŻENIE HOTELOWE:
kuchenka gazowa z piekarnikiem, dwie lodówki, trzy toalety morskie, trzy prysznice z ciepłą wodą, radio z USB, świeża pościel, sztormiaki Tribord 500 (M do XL).
Cena i warunki płatności do góry
Cena rejsu zawiera
- jedno miejsce na jachcie w dwuosobowej kabinie z płaskim łóżkiem,
- produkty na pełne wyżywienie,
- napoje bezalkoholowe,
- opłaty portowe,
- paliwo do jachtu,
- gaz do kuchenki,
- świeżą pościel (nie trzeba zabierać śpiwora),
- końcowe sprzątanie jachtu,
- możliwość korzystania ze sztormiaka (Tribord 500),
- podstawowe ubezpieczenie (KL 10.000 EUR i NNW 10.000 zł)*.
_ _ _ _ _
* - Po rezerwacji miejsca jest możliwość wykupienie pakietu Premium!
Cena rejsu nie zawiera
- przelotu i/lub dojazdu na miejsce rozpoczęcia rejsu,
- powrotnego przelotu i/lub dojazdu z miejsca zakończenia rejsu,
- biletów wstępu do atrakcji turystycznych,
- ubezpieczenia rozszerzonego,
- korzystania z płatnych pryszniców (w niektórych portach).
Harmonogram płatności:
- 30% – w dniu rezerwacji online
- 70% – 1 miesiąc do rozpoczęcia
Masz pytania? Skontaktuj się z nami! do góry
Z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania. Wypełnij formularz po lewej stronie.
Skontaktujemy się z Tobą, zazwyczaj, w ciągu kilku godzin.
Możesz też wysłać nam maila lub zadzwonić:
e-mail:
info@rejsyiszkolenia.pl
telefon: 724 724 744
Do usłyszenia!