Rejsy morskie i śródlądowe, szkolenia żeglarskie, patenty i certyfikaty.

REJS ALL INCLUSIVE - TRASA: AMSTERDAM - LONDYN >>> TYGODNIOWY REJS NA PŁYWACH - No.1 Nr: KBK-R/2025/10/1254

Amsterdam /transfer ze Szczecina/ - Ostenda - Boulogne-sur-Mer - Dover - Ramsgate - Londyn

Data rozpoczęcia:
25.04.2026 sobota
Data zakończenia:
03.05.2026 niedziela
Ilość dni:
8 dni
Akwen:
Morze Północne, Morze Norweskie
Trasa rejsu:
Amsterdam /transfer ze Szczecina/ - Ostenda - Boulogne-sur-Mer - Dover - Ramsgate - Londyn Więcej informacji
Jacht:
Bavaria Cruiser 51 (MP-LOAM) Więcej informacji

Cena: 3 468 zł 3 650 zł Promocja na 3 pierwsze miejsca!!!
do 30.11.2025

Wolne miejsca: 7

Rezerwuj

Opis rejsu do góry

Rejs stażowo-szkoleniowy po Morzu Północnym to okazja do przeżycia niesamowitej przygody, poszerzenia swoich żeglarskich umiejętności, odwiedzenia niezwykłych miejsc oraz poznania ciekawych ludzi o podobnej pasji.

Morze Północne od wiosny do jesieni jest przyjemniejsze do żeglowania niż nasz rodzimy Bałtyk. Jest tu odczuwalnie cieplej i mniej deszczowo. Fala jest znacznie dłuższa, a przez to łagodniejsza i znacznie mniej drażni ludzki błędnik nie powodując tak silnych niedogodności ... jak Bałtyk.

To co wyróżnia rejsy po Morzu Północnym to pływy i prądy. Morze w 12-to godzinnych cyklach podnosi się i opada i to czasami o dobre kilka metrów. W związku z tym powstają też prądy pływowe, które mogą osiągać w tym rejonie znaczne prędkości i mają wpływ na kurs jachtu. Zjawiska tego nie da się na jachcie zignorować i nasz rejs jest doskonałą okazją do nauki żeglugi na pływach. Prądy i pływy nie są niczym strasznym dla kapitana, który umie je policzyć i uwzględnić w nawigacji. A nie jest to sztuka tajemna i sami opanujecie ją po kilku dniach rejsu. Oczywiście rejs zalicza się do stażu pływowego na wyższe stopnie żeglarskie.

Rejs odbywa się w formule ALL INCLUSIVE - nie ma dodatkowych zrzutek do kasy jachtowej czy innych nieprzewidzianych kosztów!
W cenie rejsu jest pyszne wyżywienie (zapewniamy smaczne i obfite zaprowiantowanie, a w portach dokupujemy świeże produkty), opłaty portowe, paliwo, świeża pościel, sprzątanie końcowe jachtu, możliwość korzystania ze sztormiaków!

W czasie rejsu o bezpieczeństwo załogi i obsługę jachtu dba doświadczony kapitan, zatem będąc uczestnikiem tego rejsu, nie musisz mieć wcześniejszego doświadczenia żeglarskiego. Na pewno jednak tego doświadczenia nabierzesz, tym bardziej, że każdy uczestnik stanowi też załogę jachtu.
Członkowie załogi mają swoje obowiązki: pełnią wachty (również te nocne) i odpowiadają za prowadzenie jednostki, przygotowują posiłki, utrzymują klar na jachcie.

(Rejs nie jest jednak kursem na patent. W trakcie rejsu nie prowadzimy wykładów czy zajęć z samodzielnego manewrowania jachtem na silniku. Szkolenia na patent czy manewrowania jachtem morskim dostępne są odrębnie na naszym portalu.)

Gwarantujemy:
- rejs odbędzie się niezależnie od liczby zgłoszonych uczestników,
- zakwaterowanie uczestników w kabinach,
- sprawny, serwisowany, doskonale wyposażony jacht zwodowany w 2018 roku,
- prowadzenie rejsu przez profesjonalnego kapitana,
- niezmienną cenę rejsu (od momentu rezerwacji),
- maksymalną obsadę na poziomie 9 uczestników + kapitan.

TEN REJS

Ten rejs zaczynamy w Amsterdamie, do którego ze Szczecina zawiezie Was wygodny mikrobus.
Stolica Niderlandów to gwarne i ciekawe miasto, któremu warto poświęcić nieco więcej czasu. Warto dodać, że Amsterdam to prawdziwy tygiel kulturowy i miasto rowerów, kanałów, muzeów, samochodów elektrycznych, coffeeshopów, diamentów, tulipanów, wolności, tolerancji…
Tak, to niewątpliwie wyjątkowa stolica i niezwykle różnorodna.
Nie każdy wie, że znajduje się tutaj ponad 1200 mostów i 160 kanałów - więcej niż w Wenecji.

Z Amsterdamu popłyniemy do belgijskiej Ostendy i francuskiego miasteczka Boulogne-sur-Mer. Dalej, przez Kanał La Manche skierujemy się do Dover, i wzdłuż wybrzeża przez port w Ramsgate i Tamizę popłyniemy do Londynu.

TRANSPORT

Początek rejsu

Sam rejs rozpocznie się w Amsterdamie.
Naszą przygodę my jednak rozpoczynamy od spotkania na dworcu kolejowym Szczecin Główny w sobotę 25.04.2026 r. o godzinie 22:30. Pod dworcem czekać będzie wygodny mikrobus, którym pojedziemy do mariny w Amsterdamie.
Przejazd potrwa około 9 godzin.

W marinie w Amsterdamie czekać będzie gotowy do drogi jacht. Przepakujemy na niego przywieziony mikrobusem prowiant i rzeczy osobiste, i ustalimy dalszy plan związany z czasem dla uczestników na zwiedzanie Amsterdamu i spodziewanego czasu wyjścia w morze.
Oczywiscie zanim wypłyniem w morze, pod okiem kapitana przybyli uczestnicy przejdą jeszcze szkolenie bezpieczeństwa i przygotują jacht do wypłynięcia.

Zakończenie rejsu

Do Londynu wpłyniemy w sobotę 02.05.2026, a rejs kończymy w niedzielę. Ze względu na fakt, że uczestnicy mają powrotne samoloty o różnych godzinach, nie ustalamy godziny zakończenia rejsu. Cała niedziela jest dniem techniczno-organizacyjnym.

Organizacja powrotu z Londynu, przelotu/dojazdu jest po stronie uczestnika i na jego koszt.

Zaokrętowanie: 25.04.2026 sob, godz. 22:30 Wyokrętowanie 03.05.2026 nie, godz. 09:00
Port: Amsterdam Port: Londyn
Liczba godzin stażu: 70-100
Staż na wodach pływowych: TAK

Trasa rejsu do góry

Akwen: Morze Północne, Morze Norweskie ‐ Wielka Brytania, Szkocja, Holandia
Trasa rejsu: Amsterdam /transfer ze Szczecina/ - Ostenda - Boulogne-sur-Mer - Dover - Ramsgate - Londyn

Wskazana trasa jest propozycją, którą chcemy w pełni zrealizować. Jednak przygoda na morzu zależna jest również od warunków atmosferycznych, epidemicznych oraz kondycji załogi. Ostateczną decyzję co do przebiegu trasy podejmuje doświadczony kapitan.

To jedna z ciekawszych tras naszych rejsów po Morzu Północnym.

Rejs zaczynamy w Amsterdamie. Dla wielu to miejsce magiczne, budzące wielkie emocje. Słynie na świat ze swoich kanałów oraz swobodnego podejścia do życia. Znajdziemy tu również wiele muzeów i innych placówek kulturalnych. Miasto wręcz kipi historią. Dla żeglarzy to inspiracja. Nie jedna szanta dotyczy tego miasta, a zasłyszane wśród szuwarów „... do Amsterdamu zawinąć choć raz ...” było inspiracją nie jednej wyprawy na morza i oceany ….

My na pobyt w tym dużym mieście nie mamy zbyt wiele czasu. Powinno go jednak wystarczyć na wyczucie jego rytmu, zwiedzenie którejś z licznych atrakcji miasta, spotkanie z historią i skosztowanie tego i owego z bogatej oferty gastronomicznej. Bo Amsterdam oprócz oczu, ucieszy też Wasze podniebienia. To miasto niezwykłej różnorodności i wieloetniczności tworzy kulturowy i kulinarny misz-masz.

Choć centrum miasta jest po drugiej stronie kanału, to nieopodal mariny znajduje się przystanek kilku /sic! darmowych/ linii promowych, które przewiozą was na drugi brzeg. Niezależnie czy zaplanowaliście rejs po kanałach, spacer po starówce, wizytę w coffee shopie czy zwiedzanie niezwykłych muzeów - każdy wróci na jacht z mnóstwem wrażeń i doświadczeń.

Wypływamy z Amsterdamu szerokim kanałem. Kiedy śluza wypuści nas w morze, okaże nam się, jak ważnym jest uwzględnianie prądów pływowych w planach rejsu. Gdybyśmy wyszli o złej godzinie, jacht mógłby niepotrzebnie walczyć z przeciwnym pradem o sile, zwykle 1-2 węzły przy niderlandzkim wybrzeżu. A wybrawszy odpowiednią porę popłyniemy do Ostendy na naturalnym wspomaganiu.

Po Amsterdamie przyjdzie czas na Ostendę, malowniczy nadmorski kurort.
Ostenda to miasto o burzliwej historii. Przez wieki mocarstwa rywalizowały o ten port przyczyniając się do jego wzlotów i upadków.
Ze średniowiecznej zabudowy Ostendy, do czasów obecnych przetrwało niewiele. Z późniejszych czasów warto zobaczyć wzniesiony w latach (1899-1905) monumentalny neogotycki kościół św. Piotra i Pawła. Będąc już tu, wybrać się można na wycieczkę do Brugii, zwaną z uwagi na liczbę kanałów, flamandzką Wenecją. Jest tu tak ładnie, że każdy kto wrócił z Brugii na nasz jacht we wcześniejszych rejsach, potwierdzał, że warto było! Ale, ale - w trakcie postoju w belgijskiej Ostendzie, nie zapomnijcie zakupić pudełka znakomitych belgijskich czekoladek dla kogoś czekającego na lądzie.

Dalej popłyniemy do Francji. Po francuskiej stronie Kanału staniemy w małym miasteczku o dźwięcznej nazwie Boulogne-sur-Mer. W planie krótki postój na regenerację i płyniemy dalej, przez Kanał Angielski do Dover. Tu, w najwęższym miejscu Cieśniny Kaletańskiej, prądy morskie będą jeszcze silniejsze - bo mogą dochodzić nawet do 3-4 węzłów, a więc ich uwzględnienie w naszej drodze, jest jeszcze ważniejsze.
Dodatkowo płynąc przez Kanał, musimy mieć się na baczności. To jedna z najbardziej uczęszczanych dróg wodnych w Europie. Statki handlowe suną jeden za drugim – czy uda nam się znaleźć odpowiedni momentu na przecięcie toru wodnego tych olbrzymów? Niewątpliwie tak, jednak zobaczycie, że nie jest to takie proste gdyż nawet jako jacht żaglowy, nie będziemy mieli tu pierwszeństwa. To czas, kiedy zastosowanie mają przepisy MPDM.

Kiedy zbliżymy się do wybrzeża Anglii, zanim osiągniemy kolejny port, w oddali obserwować będziemy przepiękne, majestatycznie wyłaniające się z morza, białe klify. Robią wrażenie, naprawdę.
Dover bo do niego się kierujemy, to słynny port, który oddalony jest od francuskiego portu Calais zaledwie o 34 kilometry. To tędy prowadzi najszybsza droga na kontynent – promem lub Eurotunelem. I pewnie większości z Was właśnie z tym kojarzy się to miasto.
Tuż przy porcie na szczycie jednego z klifów stoi Zamek. Jest on największą twierdzą w Wielkiej Brytanii. Ta średniowieczna budowla z początku XII wieku nadal robi ogromne wrażenie – sami zobaczycie.

Dalej, na wybrzeżu czeka nas jeszcze jeden port Ramsgate.
Ramsgate ma fenomenalnie ładny port, z imponującą przystanią wypełnioną pływającymi jachtami i wspaniałą architekturą, z kutymi balkonami i okazałymi kolumnadami. Jest tu szeroka i piaszczysta plaża miejska. Można także odwiedzić tunele, zbudowane w celu schronienia 60 000 ludzi w czasie II wojny światowej.

Oba porty są ciekawe zarówno turystycznie jak i żeglarsko, my jednak wpłyniemy tu na szybki odpoczynek, ciepły prysznic, coś na ząb, wycieczkę i ruszamy dalej, wprost do ujścia Tamizy.
Ujście początkowo szerokie zacznie się zwężać i przyjdzie pora na zrzucenie żagli. W górę rzeki popłyniemy na silniku a podczas tego odcinka przyjdzie nam zmierzyć się z najsilniejszymi prądami pływowymi podczas naszego rejsu. Tamizy nie da się rozsądnie pokonać "na raz'. Trzeba wyliczyć dokładnie jak daleko poniesie nas przypływ i w którym miejscu przeczekać odpływ. W nagrodę, na końcu naszego rejsu w Londynie, stoimy w bardzo prestiżowej marinie tuż pod twierdzą Tower of London i przy Tower Bridge. Trudno o lepsze miejsce na rozpoczęcie zwiedzania Londynu! Miasto jest pełne historii, zabytków, muzeów i wielu innych atrakcji.
rzeba by spędzić w nim kilka dni aby zobaczyć choćby najważniejsze miejsca. Część turystyczną, pozostawiamy jednak w Waszych rękach.

Transport do góry

< zgodnie z opisem powyżej >

Jacht do góry

Bavaria Cruiser 51 (MP-LOAM)

Zapraszamy na pokład naszej Bavarii Cruiser 51!!!

Choć to nie jacht regatowy, całkiem dobrze się na nim żegluje! Szybko, dzielnie i ostro do wiatru.

Każdy, kto po raz pierwszy schodzi pod pokład jachtu jest zaskoczony przestrzenią i obszernością salonu oraz ilością światła, która wpada do niej przez liczne okna.

Tem ponad 15-to metrowy jacht mieści pod pokładem aż 5 dwuosobowych kabin.
Cztery kabiny mają podwójne, płaskie łóżko, natomiast jedna kabina ma dwie koje piętrowe. Jedną z nich zajmuje skipper.

Do dyzpozycji załogi są 3 wygodne toalety /kingston + umywalki + prysznic z ciepłą wodą/. Aby zwiększyć autonomię jachtu na morzu, dodatkowo zostały wbudowane zbiorniki z wodą słodką (210+150 l).
Kambuz jest obszerny i dobrze skomponowany (lodówki, umywalka, mikrofalówka, dwupalnikowa kuchenka gazowa, piekarnik + garnki, patelnie, naczynia i sztućce dla całej ząłogi).

Na jachcie zainstalowanie jest ogrzewanie Webasto, które bardzo przydaje się w chłodne i mokre dni.

Zadbaliśmy o system nagłośnienia stereo wraz z odtwarzaczem CD, MP3 i radiem.

PODCZAS REJSU
Ograniczamy liczbę uczestników do 9 osób. Czyli wszyscy uczestnicy śpią w dwuosobowych kabinach, łącznie ze skipperem. Messa będzie cały czas wolna. Bo wiemy, że wygoda w trakcie rejsu też jest ważna.

PARAMETRY

Rocznik: 2018
Długość: 15.54 m
Szerokość: 4.61 m
Ilość kabin: 5
Ilość WC: 3
Zanurzenie: 2.25 m
Żagle: 135 m²
Grot: rolowany
Silnik: 75 KM

WYPOSAŻENIE

Wyposażenie nawigacyjne: GPS w kokpicie z mapami elektronicznymi, aktualne mapy morskie, locje i przewodniki żeglarskie, dziobowy ster strumieniowy, autopilot, log, sonda, wiatromierz, radio VHF z DSC.

Wyposażenie bezpieczeństwa: radiopława satelitarna EPIRB, radio VHF z DSC, odbiornik AIS, ręczne radio VHF, tratwa ratunkowa, automatyczne kamizelki ratunkowe z szelkami, zestaw pirotechniki, apteczka pierwszej pomocy.

Wyposażenie hotelowe: kuchenka gazowa z piekarnikiem, mikrofalówka, dwie lodówki, trzy toalety morskie, trzy prysznice z ciepłą wodą, ogrzewanie Webasto, osuszacz powietrza, radio z USB, CD, MP3 , świeża pościel, sztormiaki Tribord 500 (M do XL).

Zapraszamy na pokład!

______________________________________
* - zdjęcia poglądowe

Cena i warunki płatności do góry

Cena rejsu zawiera

- jedno miejsce na jachcie w dwuosobowej kabinie,
- jeżeli rejs zaczyna się w Amsterdamie - przejazd komfortowym mikrobusem ze Szczecina /okolice dworca PKP/ do mariny w której rozpoczyna się rejs,
- jeżeli rejs kończy się w Amsterdamie - przejazd powrotny komfortowym mikrobusem po zakończeniu rejsu z mariny do Szczecina /okolice dworca PKP/,
- produkty na smaczne i pełne wyżywienie,
- napoje bezalkoholowe,
- opłaty portowe,
- paliwo do jachtu,
- gaz do kuchenki,
- świeżą pościel (nie trzeba zabierać śpiwora),
- końcowe sprzątanie jachtu,
- możliwość korzystania ze sztormiaka (Tribord 500),
- podstawowe ubezpieczenie (KL 10.000 EUR i NNW 10.000 zł)*.

* - jest możliwość wykupienie pakietu Premium z większymi kwotami ubezpieczenia!!!

Cena rejsu nie zawiera

- dojazdu na miejsce/z miejsca skąd organizujemy transport busem,
- jeżeli rejs zaczyna się w Londynie - przelotu do Londynu,
- jeżeli rejs kończy się w Londynie - przelotu z Londynu,
- wydatków własnych,
- ubezpieczenia rozszerzonego,
- biletów wstępu do atrakcji turystycznych.

Harmonogram płatności:
  • 30% – w dniu rezerwacji online
  • 70% – 1 miesiąc do rozpoczęcia

Cena: 3 468 zł 3 650 zł Promocja na 3 pierwsze miejsca!!!
do 30.11.2025

Wolne miejsca: 7

Rezerwuj

Podobne rejsy do góry

Termin od/do Dni Trasa/miejsce Cena
12.09.2026 sob
19.09.2026 sob
7 Amsterdam /transfer ze Szczecina/ - Ostenda - Boulogne-sur-Mer - Dover - Ramsgate - Londyn 3 468 zł Więcej o rejsie
20.09.2026 nie
27.09.2026 nie
7 Londyn – Ramsgate – Dover – Boulogne-sur-Mer – Ostenda - Amsterdam /transfer do Szczecina/ 3 468 zł Więcej o rejsie
26.09.2026 sob
04.10.2026 nie
8 Amsterdam /transfer ze Szczecina/ - Ostenda - Boulogne-sur-Mer - Dover - Ramsgate - Londyn 3 373 zł Więcej o rejsie
04.10.2026 nie
11.10.2026 nie
7 Londyn – Ramsgate – Dover – Boulogne-sur-Mer – Ostenda - Amsterdam /transfer do Szczecina/ 3 373 zł Więcej o rejsie

Masz pytania? Skontaktuj się z nami! do góry

Udowodnij, że nie jesteś robotem i wpisz wynik działania

Z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania. Wypełnij formularz po lewej stronie.

Skontaktujemy się z Tobą, zazwyczaj, w ciągu kilku godzin.

Możesz też wysłać nam maila lub zadzwonić:
e-mail: info@rejsyiszkolenia.pl
telefon: 724 724 744

Do usłyszenia!