Rejsy morskie i śródlądowe, szkolenia żeglarskie, patenty i certyfikaty.

Spitsbergen - rejs po Svalbardzie Nr: BRG-R/2019/06/5

Longyearbyen – Barentsburg - NyAlesund - Magdalenafjord - Virgohamna - Piramiden - Longyearbyen

Data rozpoczęcia:
22.06.2019 sobota
Data zakończenia:
05.07.2019 piątek
Ilość dni:
13 dni
Akwen:
Morze Północne, Morze Norweskie
Trasa rejsu:
Longyearbyen – Barentsburg - NyAlesund - Magdalenafjord - Virgohamna - Piramiden - Longyearbyen Więcej informacji
Jacht:
Roberts 44 Więcej informacji

Cena: 2 900 zł 3 360 zł LAST MINUTE!!!

Zakończony

Rezerwuj

Opis rejsu do góry

Norwegia to marzenie wielu polskich żeglarzy. A my staramy się w tym rejsie je zrealizować. Norwegia jest piękna, malownicza, monumentalna i z niezwykłymi widokami. Trzeba jednak liczyć się z tym, że żeglowanie po tutejszych wodach w maju, czerwcu, wrześniu i październiku będzie wiązało się czasami z niskimi temperaturami i częstymi deszczami. Jednak to, co można zobaczyć z pokładu, czy w trakcie krótkiego trekkingu na postoju - z nawiązką wynagradza trudności rejsu.

W trakcie rejsy nie zabraknie okazji do zwiedzania najbliższej okolicy portów, łowienia dorodnych dorszy, podziwiania wodospadów spadających z pionowych ścian wysokich fiordów i cieszenia się żeglugą w głębokich norweskich fiordach.

Co ważne, kapitan w Norwegii spędził kilka sezonów i zna tutaj niemal każdy zakątek. Doskonale wie gdzie biorą ryby, gdzie warto zatrzymać się na nocleg, gdzie zorganizować pieszą wycieczkę.

Ten rejs jest wyważonym połączeniem żeglarstwa i turystyki. Zapraszamy na pokład każdego, kto chce zobaczyć piękną Norwegię z pokładu jachtu. Doświadczenie żeglarskie jest bardzo wskazane, ale jeżeli masz dobre chęci i szybko się uczysz - możesz popłynąć z nami nawet bez doświadczenia.

Opis tego etapu

Ta dwutygodniowa wyprawa na Spitsbergen to kulminacyjny punkt sezonu 2019. Przepłynęliśmy całą Norwegię, aby dotrzeć daleko na północ. Do krainy, w której człowiek nie odcisnął jeszcze swojego destrukcyjnego śladu. Do krainy w której króluje przyroda.

Rejs zaczniemy w Longyearbyen, największym mieście Spitsbergenu. I tutaj własnie pożegnamy się z ostatnimi przejawami cywilizacji. Dalej będzie już tylko dziko, odludnie i wspaniale.

Popłyniemy na północ archipelagu, zaczynając od opuszczonej górniczej osady Pyramiden. Dalej odwiedzimy Ny-Alesund i majestatyczny Magdalenafjord. Tutaj przyda się dodatkowa karta pamięci do aparatu! Dotrzemy daleko na północ, aż do lodowców. Będziemy mieli okazję podpatrywać wspaniałą północną faunę. Z florą jest tutaj nieco gorzej.

Warto odwiedzić tą magiczną krainę, zanim nieodwracalnie zmieni swoje oblicze. Co nieuchronnie ją czeka.

Zaokrętowanie: 22.06.2019 sob, godz. 12:00 Wyokrętowanie 05.07.2019 pia, godz. 12:00
Port: Longyearbyen Port: Longyearbyen

Trasa rejsu do góry

Akwen: Morze Północne, Morze Norweskie ‐ Norwegia
Trasa rejsu: Longyearbyen – Barentsburg - NyAlesund - Magdalenafjord - Virgohamna - Piramiden - Longyearbyen

Transport do góry

Dojazd i powrót z rejsu uczestnicy organizują we własnym zakresie i na własny koszt.

Jacht do góry

Roberts 44 (2003)
Bruceo

Na wyprawę płyniemy stalowym jachtem przeznaczonym do dalekich i trudnych wypraw żeglarskich. Zbudowany własnymi rękoma przez swojego właściciela i jedynego kapitana, daje gwarancję bezpieczeństwa w każdych warunkach. I właśnie bezpieczeństwo, dzielność morska, solidne wykonanie jest na jachcie znacznie ważniejsze niż komfort i luksus pod pokładem.

Jacht ma tradycyjną zabudowę wnętrza, czyli dziobową dwuosobową kabinę, mesę z czterema kojami oraz kabinę rufową z dwiema kojami. Jedną z nich na stałe zajmuje kapitan. Jest tutaj w pełni wyposażony kambuz, w którym można gotować nawet w bardzo trudnych warunkach. Jest doskonale wyposażone stanowisko nawigacyjne. Jest morska toaleta. Wszystko na jachcie jest przemyślane, funkcjonalne, sprawne i estetyczne.

Na pokładzie mamy dwa maszty. Żagle obsługiwane są tradycyjnie - nie ma rolerów czy elektrycznych kabestanów. Jest za to elektrownia wiatrowa i samoster.

Ten jacht swoją dzielność potwierdził w wyprawach na Przylądek Horn, na Grenlandię, Spitsbergen, Islandię i daleką Norwegię.

Długość:
13,50 m
Szerokość:
3,88 m
Zanurzenie:
2,2 m
Liczba miejsc:
8
Liczba koi/kabin:
7 / 2
Liczba WC:
1
Zbiornik wody:
500 l
Zbiornik paliwa:
400 l
Silnik:
66 KM
Wyposażenie

nawigacja i łączność: GPS Furuno GP32 (oraz zapasowy przenośny), radar Furuno M-1715, log, sonda, wiatromierz NASA, radiostacja pośredniofalowa MF/HF – ICOM M801E, UKF-ka stacjonarna RO-4500 (oba modele z DSC), przenośna UKF-ka ICOM IC-M1 EURO

bezpieczeństwo: tratwa ZODIAK (SOLAS A), pława EPIRB – Mc Murdo, pasy ratunkowe, szelki asekuracyjne, Ponton Honda Wave (3+1), z przyczepnym silnikiem Yamaha 4 KM, Samoster wiatrowy Pacyfik Plus, Agregat prądotwórczy 1300W, prądnica wiatrowa AirMarine 400W

Cena i warunki płatności do góry

Cena rejsu zawiera

- zakwaterowanie na jachcie
- prowadzenie jachtu przez uprawnionego kapitana
- gaz do kuchenki
- ubezpieczenie jachtu
- ubezpieczenie od NNW uczestników

Cena rejsu nie zawiera

- wyżywienia
- opłat portowych
- paliwa
- dojazdu i powrotu
- indywidualnego ubezpieczenia KL
- korzystania z płatnych natrysków w marinach
- zwiedzania i biletów wstępu

Na pokrycie opłat portowych, paliwa i wyżywienia na burcie pobierana jest składka do kasy jachtowej w wysokości 25 EUR na dzień na osobę w lokalnej walucie. Składka jest rozliczana na koniec rejsu. Kapitan nie uczestniczy w składce.

Harmonogram płatności:
  • 30% – w dniu rezerwacji online
  • 70% – 4 tygodnie do rozpoczęcia

Cena: 2 900 zł 3 360 zł LAST MINUTE!!!

Zakończony

Rezerwuj

Masz pytania? Skontaktuj się z nami! do góry

Udowodnij, że nie jesteś robotem i wpisz wynik działania

Z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania. Wypełnij formularz po lewej stronie.

Skontaktujemy się z Tobą, zazwyczaj, w ciągu kilku godzin.

Możesz też wysłać nam maila lub zadzwonić:
e-mail: info@rejsyiszkolenia.pl
telefon: 724 724 744

Do usłyszenia!