Rejsy morskie i śródlądowe, szkolenia żeglarskie, patenty i certyfikaty.

Rejs z Norwegii do Świnoujścia przez Cieśniny Duńskie Nr: BRG-R/2020/10/24

Kristiansand – Skagen/Geteborg - Wyspa Anholt - Helsingor - Kopenhaga - Wyspa Moen - Stralsund – Świnoujście

Data rozpoczęcia:
18.10.2020 niedziela
Data zakończenia:
31.10.2020 sobota
Ilość dni:
13 dni
Akwen:
Bałtyk
Trasa rejsu:
Kristiansand – Skagen/Geteborg - Wyspa Anholt - Helsingor - Kopenhaga - Wyspa Moen - Stralsund – Świnoujście Więcej informacji
Jacht:
Roberts 44 Więcej informacji

Cena: 1 400 zł

Wolne miejsca

Rezerwuj

Opis rejsu do góry

Zapraszamy na rejs dla aktywnych żeglarzy o gorącej krwi jak również osoby gotowe na wyzwania i przygody.
To ostatni rejs w sezonie, w którym wracamy z Norwegi przez Danię (ew. też Szwecję) do Polski.
Odcinek naprawdę interesujący z ciekawymi portami i żeglarstwem na wysokim poziomie.

Na morzu … chłodno i pewnie wietrznie… tak podpowiadają nasze doświadczenia.

UWAGA
Rejs odbędzie się niezależnie od ilości osób!!!
W przypadku gdy na rejs zgłosi się 1-2 osoby składka na „kasę jachtową” nie przekroczy 25 Euro / osobę /dzień.

Pierwsza cel naszego rejsu powrotnego to duński Skagen lub szwedzki Gotoborg.
Obydwa ciekawe i warte odwiedzenia.

Dalej na trasie ciekawa wyspa Anholt. Jest gdzie pójść na spacer, czy to po piaskowych, czy kamienistych plażach (tylko morze w październiku do kąpieli nie zachęca).

Kolejny kurs obierzemy na Helsingor, w którym podziwiać będziemy monumentalny zamek Hamleta w Helsingorze…
Kolejna przystań na naszej drodze to Kopenhaga. Przed wejściem do przystani powita nas syrenka. Zacumujemy w klimatycznym Kanale Nyhavn, w którym planujemy postój. Tu spotkamy twardzieli jak my i miło spędzimy czas przy żeglarskich opowieściach. Można wybrać się pod pałac królewski obejrzeć zmianę warty.
Kiedy opuścimy Kopenhagę, na drodze do Świnoujścia nie wykluczamy odwiedzin niemieckiego wybrzeża.

Na koniec, w Świnoujściu, pijąc toast „za cudowne ocalenie” oficjalnie zakończymy sezon 2020, myśląc już gdzie wybierzemy się na przyszła wiosnę.

Zaokrętowanie: 18.10.2020 nie, godz. 16:00 Wyokrętowanie 31.10.2020 sob, godz. 09:00
Port: Kristiansand Port: Świnoujście
Rodzaj rejsu: Rejs turystyczno - żeglarski

Trasa rejsu do góry

Akwen: Bałtyk ‐ Bałtyk
Trasa rejsu: Kristiansand – Skagen/Geteborg - Wyspa Anholt - Helsingor - Kopenhaga - Wyspa Moen - Stralsund – Świnoujście

Trasa rejsu może ulec zmianie w zależności od warunków pogodowych. Ostateczną decyzję podejmuje kapitan w oparciu o prognozy pogody.

Transport do góry

Dojazd i powrót z rejsu uczestnicy organizują we własnym zakresie i na własny koszt.

Do Kristiansand można dolecieć samolotem tanich linii lotniczych z Gdańska. Najkorzystniej dolecieć w dniu 18.10 - możliwość wcześniejszego zaokrętowania na jachcie.

Jacht do góry

Roberts 44 (2003)
Bruceo

Berg to stalowy jacht przeznaczony do dalekich i trudnych wypraw żeglarskich. Zbudowany własnymi rękoma przez swojego właściciela i jedynego kapitana, daje gwarancję bezpieczeństwa w każdych warunkach. I właśnie bezpieczeństwo, dzielność morska, solidne wykonanie jest na Bergu znacznie ważniejsze niż komfort i luksus pod pokładem.

Jacht ma tradycyjną zabudowę wnętrza, czyli dziobową dwuosobową kabinę, mesę z czterema kojami oraz kabinę rufową z dwiema kojami. Jedną z nich na stałe zajmuje kapitan. Jest tutaj w pełni wyposażony kambuz, w którym można gotować nawet w bardzo trudnych warunkach. Jest doskonale wyposażone stanowisko nawigacyjne. Jest morska toaleta. Wszystko na jachcie jest przemyślane, funkcjonalne, sprawne i estetyczne.

Na pokładzie mamy dwa maszty. Żagle obsługiwane są tradycyjnie - nie ma rolerów czy elektrycznych kabestanów. Jest za to elektrownia wiatrowa i samoster.

Berg to jacht, który swoją dzielność potwierdził w wyprawach na Przylądek Horn, na Grenlandię, Spitsbergen, Islandię i daleką Norwegię.

Długość:
13,50 m
Szerokość:
3,88 m
Zanurzenie:
2,2 m
Liczba miejsc:
8
Liczba koi/kabin:
7 / 2
Liczba WC:
1
Zbiornik wody:
500 l
Zbiornik paliwa:
400 l
Silnik:
66 KM
Wyposażenie

nawigacja i łączność: GPS Furuno GP32 (oraz zapasowy przenośny), radar Furuno M-1715, log, sonda, wiatromierz NASA, radiostacja pośredniofalowa MF/HF – ICOM M801E, UKF-ka stacjonarna RO-4500 (oba modele z DSC), przenośna UKF-ka ICOM IC-M1 EURO

bezpieczeństwo: tratwa ZODIAK (SOLAS A), pława EPIRB – Mc Murdo, pasy ratunkowe, szelki asekuracyjne, Ponton Honda Wave (3+1), z przyczepnym silnikiem Yamaha 4 KM, Samoster wiatrowy Pacyfik Plus, Agregat prądotwórczy 1300W, prądnica wiatrowa AirMarine 400W

Cena i warunki płatności do góry

Cena rejsu zawiera

- zakwaterowanie na jachcie
- prowadzenie jachtu przez uprawnionego kapitana
- gaz do kuchenki
- ubezpieczenie jachtu
- ubezpieczenie od NNW uczestników

Cena rejsu nie zawiera

- wyżywienia
- opłat portowych
- paliwa
- dojazdu i powrotu
- indywidualnego ubezpieczenia KL
- korzystania z płatnych natrysków w marinach
- zwiedzania i biletów wstępu

Na pokrycie opłat portowych, paliwa i wyżywienia na burcie pobierana jest składka do kasy jachtowej w wysokości 20-25 EUR na dzień na osobę w lokalnej walucie. Składka jest rozliczana na koniec rejsu. Kapitan nie wpłaca składki jachtowej i pozostaje na utrzymaniu załogi

Harmonogram płatności:
  • 30% – w dniu rezerwacji online
  • 70% – 4 tygodnie do rozpoczęcia

Cena: 1 400 zł

Wolne miejsca

Rezerwuj

Masz pytania? Skontaktuj się z nami! do góry

Udowodnij, że nie jesteś robotem i wpisz wynik działania

Z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania. Wypełnij formularz po lewej stronie.

Skontaktujemy się z Tobą, zazwyczaj, w ciągu kilku godzin.

Możesz też wysłać nam maila lub zadzwonić:
e-mail: info@rejsyiszkolenia.pl
telefon: 724 724 744

Do usłyszenia!