Rejsy morskie i śródlądowe, szkolenia żeglarskie, patenty i certyfikaty.

Rejs z Norwegii do Świnoujścia przez Cieśniny Duńskie Nr: BRG-R/2022/10/87

Kristiansand – Skagen/Geteborg - Wyspa Anholt - Helsingor - Kopenhaga - Wyspa Moen - Stralsund – Świnoujście

Data rozpoczęcia:
22.10.2022 sobota
Data zakończenia:
30.10.2022 niedziela
Ilość dni:
8 dni
Akwen:
Morze Północne, Morze Norweskie
Trasa rejsu:
Kristiansand – Skagen/Geteborg - Wyspa Anholt - Helsingor - Kopenhaga - Wyspa Moen - Stralsund – Świnoujście Więcej informacji
Jacht:
Roberts 44 Więcej informacji

Cena: 1 620 zł

Zakończony

Rezerwuj

Opis rejsu do góry

Zapraszamy na rejs dla aktywnych żeglarzy o gorącej krwi jak również osoby gotowe na wyzwania i przygody.
To rejs, w którym płyniemy z Polski do Norwegii.

Ten rejs dzielimy na kilka etapów. Na wodzie z Bałtyku popłyniemy przez Cieśniny Duńskie, Kattegat, Skagerrak i dotrzemy na Morze Północne. Po drodze odwiedzimy Danię, Szwecję i Norwegię.

Można wziąć udział w jednym, bądź kilku etapach tej wyprawy, o charakterze stażowo-żeglarskim. W ciągu kilku tygodni przemierzymy setki mil morskich, odbywając podróż na bardzo interesującej trasie.
Pod względem żeglarskim, rejs będzie naprawdę interesujący: długie przeloty, ciasne cieśniny, ciekawymi portami i żeglarstwem na wysokim poziomie.
Każdy z etapów rejsu, będzie okazją do przeżycia niesamowitej przygody, poszerzenia swoich żeglarskich umiejętności, odwiedzenia niezwykłych portów i miejsc na lądzie oraz poznania ciekawych ludzi zakochanych w żeglarstwie.

Oczywiście godziny spędzone na morzu, zliczają się na „staż morski” tak potrzebny pragnącym uzyskać wyższe stopnie żeglarskie.

Na morzu będzie chłodno i pewnie wietrznie… tak podpowiadają nasze doświadczenia.

UWAGA
Rejs odbędzie się niezależnie od ilości osób!!!
W przypadku gdy na rejs zgłosi się 1-2 osoby składka na „kasę jachtową” nie przekroczy 25 Euro / osobę /dzień.


__________________________________________________________________

UWAGA - OSTATNIE MIEJSCA !!!
Zalecamy rezerwację po telefonicznym potwierdzeniu dostępności miejsca!

__________________________________________________________________

TEN REJS

Pierwsza cel naszego rejsu powrotnego to duński Skagen lub szwedzki Gotoborg.
Obydwa ciekawe i warte odwiedzenia.

Dalej na trasie ciekawa wyspa Anholt. Jest gdzie pójść na spacer, czy to po piaskowych, czy kamienistych plażach (tylko morze w październiku do kąpieli nie zachęca).

Kolejny kurs obierzemy na Helsingor, w którym podziwiać będziemy monumentalny zamek Hamleta w Helsingorze…
Kolejna przystań na naszej drodze to Kopenhaga. Przed wejściem do przystani powita nas syrenka. Zacumujemy w klimatycznym Kanale Nyhavn, w którym planujemy postój. Tu spotkamy twardzieli jak my i miło spędzimy czas przy żeglarskich opowieściach. Można wybrać się pod pałac królewski obejrzeć zmianę warty.
Kiedy opuścimy Kopenhagę, na drodze do Świnoujścia nie wykluczamy odwiedzin niemieckiego wybrzeża.

Na koniec, w Świnoujściu, pijąc toast „za cudowne ocalenie” oficjalnie zakończymy sezon 2021, myśląc już gdzie wybierzemy się na przyszła wiosnę.

Zaokrętowanie: 22.10.2022 sob, godz. 16:00 Wyokrętowanie 30.10.2022 nie, godz. 09:00
Port: Kristiansand Port: Świnoujście

Trasa rejsu do góry

Akwen: Morze Północne, Morze Norweskie ‐ Dania, Szwecja, Norwegia
Trasa rejsu: Kristiansand – Skagen/Geteborg - Wyspa Anholt - Helsingor - Kopenhaga - Wyspa Moen - Stralsund – Świnoujście

Trasa rejsu może ulec zmianie w zależności od warunków pogodowych i epidemicznych. Ostateczną decyzję podejmuje kapitan w oparciu o prognozy pogody.

Transport do góry

Dojazd do miejsca startu i powrót z miejsca zakończenia rejsu, uczestnicy organizują we własnym zakresie i na własny koszt.

Jeżeli wracacie z Bergen - to najlepiej dolecieć samolotem do Polski.

Jeżeli wybieracie się do Kristiansand - to również można dolecieć tam samolotem tanich linii lotniczych z Gdańska.

Jacht do góry

Roberts 44 (2003)
Bruceo

Na wyprawę płyniemy stalowym jachtem przeznaczonym do dalekich i trudnych wypraw żeglarskich. Zbudowany własnymi rękoma przez swojego właściciela i jedynego kapitana, daje gwarancję bezpieczeństwa w każdych warunkach. I właśnie bezpieczeństwo, dzielność morska, solidne wykonanie jest na jachcie znacznie ważniejsze niż komfort i luksus pod pokładem.

Jacht ma tradycyjną zabudowę wnętrza, czyli dziobową dwuosobową kabinę, mesę z czterema kojami oraz kabinę rufową z dwiema kojami. Jedną z nich na stałe zajmuje kapitan. Jest tutaj w pełni wyposażony kambuz, w którym można gotować nawet w bardzo trudnych warunkach. Jest doskonale wyposażone stanowisko nawigacyjne. Jest morska toaleta. Wszystko na jachcie jest przemyślane, funkcjonalne, sprawne i estetyczne.

Na pokładzie mamy dwa maszty. Żagle obsługiwane są tradycyjnie - nie ma rolerów czy elektrycznych kabestanów. Jest za to elektrownia wiatrowa i samoster.

Ten jacht swoją dzielność potwierdził w wyprawach na Przylądek Horn, na Grenlandię, Spitsbergen, Islandię i daleką Norwegię.

Długość:
13,50 m
Szerokość:
3,88 m
Zanurzenie:
2,2 m
Liczba miejsc:
8
Liczba koi/kabin:
7 / 2
Liczba WC:
1
Zbiornik wody:
500 l
Zbiornik paliwa:
400 l
Silnik:
66 KM
Wyposażenie

nawigacja i łączność: GPS Furuno GP32 (oraz zapasowy przenośny), radar Furuno M-1715, log, sonda, wiatromierz NASA, radiostacja pośredniofalowa MF/HF – ICOM M801E, UKF-ka stacjonarna RO-4500 (oba modele z DSC), przenośna UKF-ka ICOM IC-M1 EURO

bezpieczeństwo: tratwa ZODIAK (SOLAS A), pława EPIRB – Mc Murdo, pasy ratunkowe, szelki asekuracyjne, Ponton Honda Wave (3+1), z przyczepnym silnikiem Yamaha 4 KM, Samoster wiatrowy Pacyfik Plus, Agregat prądotwórczy 1300W, prądnica wiatrowa AirMarine 400W

Cena i warunki płatności do góry

Cena rejsu zawiera

- zakwaterowanie i pobyt na jachcie
- prowadzenie jachtu przez uprawnionego kapitana
- ubezpieczenie jachtu
- ubezpieczenie od NNW uczestników

Cena rejsu nie zawiera

- wyżywienia
- opłat portowych
- paliwa
- gazu do kuchenki
- dojazdu i powrotu
- indywidualnego ubezpieczenia KL
- korzystania z płatnych natrysków w marinach
- zwiedzania i biletów wstępu

Na pokrycie opłat portowych, paliwa, gazu do kuchenki i wyżywienia na burcie pobierana jest składka do kasy jachtowej w wysokości 20-25 EUR za osobę na dzień, w zależności od etapu rejsu.

Składka jest rozliczana na koniec rejsu. Kapitan nie wpłaca składki jachtowej i pozostaje na utrzymaniu załogi.

Harmonogram płatności:
  • 30% – w dniu rezerwacji online
  • 70% – 4 tygodnie do rozpoczęcia

Cena: 1 620 zł

Zakończony

Rezerwuj

Podobne rejsy do góry

Termin od/do Dni Trasa/miejsce Cena
01.05.2024 śro
10.05.2024 pia
9 Szczecin - Kopenhaga - Helsingor - Wyspa Anholt - Geteborg 2 600 zł Więcej o rejsie
11.05.2024 sob
19.05.2024 nie
8 Geteborg - Oslo - Mandal - Kristiansand 2 340 zł Więcej o rejsie
20.05.2024 pon
30.05.2024 czw
10 Kristiansand - Flekefjord - Egersund - Stawanger - Preikestolen - Bergen 2 860 zł Więcej o rejsie

Masz pytania? Skontaktuj się z nami! do góry

Udowodnij, że nie jesteś robotem i wpisz wynik działania

Z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania. Wypełnij formularz po lewej stronie.

Skontaktujemy się z Tobą, zazwyczaj, w ciągu kilku godzin.

Możesz też wysłać nam maila lub zadzwonić:
e-mail: info@rejsyiszkolenia.pl
telefon: 724 724 744

Do usłyszenia!